1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

sony dvp-ns52p divx- soitin

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi mikakem 14.05.2005.

  1. mikakem

    mikakem Member

    Liittynyt:
    19.05.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ostin tossa moisen pyörittimen kun "sain halvalla". ongelmana onkin divx- tekstituen puuttuminen. olen kokeillut .sub ja .srt- tiedosoja. onko tiedossa firmwarepäivitystä tähän vempeleeseen??
     
  2.  
  3. konverter

    konverter Regular member

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen myös kiinnostunut tästä vehkeestä mutta pystyykö tuolla pyörittään divx:än lisäksi xvid,wma leffoja?? Kun en löytänyt Sonyn suomen sivuilta tietoa koko laitteesta... Joissakin nettikaupoissa on vähän toisista poikkeavia tietoja laitteesta.. Mutta halpa olis ainakin ja laatu varmaan parempaa kuin noilla tuntemattomilla merkeillä...

    http://www.pixmania.com/fi/fi/89420/art/sony/dvd-divx-soitin-dvpns-32s.html

    http://www.pixmania.com/fi/fi/90703/art/sony/dvd-divx-soitin-dvpns-52p.html


     
    Viimeksi muokattu: 24.05.2005
  4. konverter

    konverter Regular member

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voisko mikakem kertoa tukeeko tuo laite muita formaatteja kuin pelkkä divx?
     
  5. konverter

    konverter Regular member

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jaahas sain sitten Sonyltä kyselyyni vastauksen jossa sanottiin että ei tue Divx:än lisäksi muita tietokone maailmasta tuttuja formaatteja. Lisäksi tukea eri tekstityksille ei ole, ja firmware päivityksiä ei ole luvassa laitteille. Ei sitten vieläkään saanut laadukasta multi playeriä. Pitänee vissiin kallistua johonkin halpis merkkiin...
     
  6. yen_

    yen_ Member

    Liittynyt:
    25.04.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos haluat "laatumerkkien" divx/xvid-soittimia niin onhan Yamahalla ja Pioneerillä. Eiköhän ne täytä useimpien vaatimukset...
     
  7. blade81

    blade81 Active member

    Liittynyt:
    29.07.2003
    Viestejä:
    1,287
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itselläni Lidlistä ostettu Silvercrestin DVD-soitin, josta tälläkin foorumilla on paljon keskusteltu. Itse olen ollut siihen tyytyväinen.
     
  8. konverter

    konverter Regular member

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lähinnä tuolla laadulla haen soittimelle pitkäikäisyyttä kestossa, on ollut pari halpis sansuita ja parin tunnin käytön jälkeen on leffat kuin leffat ruvenneet nykimään ja kummatkin mallit hajos reilun vuoden käytön jälkeen. Eli ei enään halpis merkkejä mulle.
     
  9. teletappi

    teletappi Member

    Liittynyt:
    07.08.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    itsellä kyseinen soitin toistaa siis dvd+rw/+r,-rw(video,vr)/-r, cd-r/rw with divx video,svcd,jpeg,kodak picture cd, and mp3 files (suoraan laatikon kyljestä.) ;) itse vain haluaisin tietää noista tekstitys jutuista ton divx:n kanssa jos joku osaisi kertoa.
     

Jaa tämä sivu