|
FINPIRATES!!
|
|
Newbie
|
30. toukokuuta 2008 @ 13:06 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mutta FP on kuollut ja sillä selvä. :(
|
Member
|
1. kesäkuuta 2008 @ 19:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rixzi: Mutta FP on kuollut ja sillä selvä. :(
Se on sääli,koska mun mielestä ihan hyvä mesta,yksi parhaista,mutta se oli vaan mun mielipide. Se tietysti harmittaa,kun olet lahjottanu kyseiseen mestaan ja sit lopettaa, eikä ollu eka mesta jolle niin kävi,se vaan pistää mietityttämään et mitä järkee on lahjottaa yhtään mitään kun kuitenkin kohta lopettaa.
|
|
sepi74
Junior Member
|
1. kesäkuuta 2008 @ 20:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Make_72: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rixzi: Mutta FP on kuollut ja sillä selvä. :(
Se on sääli,koska mun mielestä ihan hyvä mesta,yksi parhaista,mutta se oli vaan mun mielipide. Se tietysti harmittaa,kun olet lahjottanu kyseiseen mestaan ja sit lopettaa, eikä ollu eka mesta jolle niin kävi,se vaan pistää mietityttämään et mitä järkee on lahjottaa yhtään mitään kun kuitenkin kohta lopettaa.
Turha tilitystä, varmasti on ylläpitokin laittanut omasta pussistaan aika paljon että käyttäjät saavat käyttää ja vielä sillä seurauksella että ottaa riskin joutua isoihin korvauksiin.
Sitä paitsi, oot vamasti saanut rahasi monet kerrat takaisin lataamalla sivustolta leffoja, musiikkia, pelejä ja jne..
Itse olen yhteen jos toiseenkin sivustoon lahjoittanut rahaa eikä väliä jos sattuu sivu lopettamaan. Sellaista sattuu joskus ja tämä on harrastus. Joskus loppuu mielenkiinto, aina riitä koodareita sivustoa tekemään, syitä on monia ja sellaista tapahtuu. Jos noin perkeleesti ressaa niin kannattaa hakea warensa kaupasta.
Muistetaan se jos kukaa ei lahjoita niin mm rp, fb ja ba lopettaisi.
|
|
Ozss
Junior Member
|
1. kesäkuuta 2008 @ 20:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smirre13: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ozss: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MonPe: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Antero87: Ei tosiaan jaksa tuota laivaa odottaa laiturilla vaikkei tässä aikaa ole vielä paljoa kulunut, mutta kun kerran sanotaan että välietapeista ilmoitetaan eikä niistä ole vieläkään tullut ainuttakaan ilmoitusta tuonne sivulle. Toivovat varmaan et kaikki unohtaa sen että käyttäjien sähköpostiosoitteet ja paljon muuta tietoa levisi nettiin yleiseen jakoon et tuskinpa he korvaavat mitään käyttäjille. Mariaanien haudan pohjaan taisi tuo laiva seilata.
Miksi heidän pitäisi muka jotain korvatakkin? eihän se perjaatteessa heidän vikansa ollut että se database tuli jakeluun ja kuka tyhmä oikeasti laittaa nyt kunnon sähköposteja tonne tai menee edes oikealla IPllä sinne...
Kummasti heille raha kelpasi ja mitä vastinetta käyttäjät niille rahoilleen saivat. Uppoavan laivan. :-) Hullu se on joka rahaa pyytää, mutta ehkäpä se on vielä hullumpi joka sitä rahaa antaa.
http://thepiratebay.org/
Mikä vitun raha??? Älä sä puhu yhtään mitään kun et mistään mitään tiedä. Serveri pyörii ylläpitäjien lompakosta ei muiden.
Kyllä ylläpito "kerjäsi" rahaa käyttäjiltä. Hyväuskosilta käyttäjiltä rahaa ruinattiin ja varmasti sitä saatiinkin. Sitten kun tuli vähän vastoinkäymisiä, niin lyötiin hanskat tiskiin ja luovutettiin.
|
|
Evito
Newbie
|
1. kesäkuuta 2008 @ 21:10 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Nyt jo menee vähän turhan läpäksi tämä keskustelu.
Rahaa lahjoittaneet henkilöt olivat TODELLA vähissä,
kyllä se YP oli joka lystin maksoi että käyttäjät
saisivat nauttia sivustosta, aika hyväntahtoista
porukkaa mun mielestä kun jaksaa tehdä hommia ja maksaakkin
vielä vaikka suurimman osan ajasta kiitos on vikinät
valitukset ja tyytymättömyys aivan kaikkeen.
Jotkut saisivat mennä vähän itseensä, ja miettiä vaikka
et milloin on viimeksi antanut näiden sivujen YP:eille
mitään kiitoksen sanaa siittä että saavat kaiken ilmaiseksi!
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
5. kesäkuuta 2008 @ 19:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Evito: Nyt jo menee vähän turhan läpäksi tämä keskustelu.
Rahaa lahjoittaneet henkilöt olivat TODELLA vähissä,
kyllä se YP oli joka lystin maksoi että käyttäjät
saisivat nauttia sivustosta, aika hyväntahtoista
porukkaa mun mielestä kun jaksaa tehdä hommia ja maksaakkin
vielä vaikka suurimman osan ajasta kiitos on vikinät
valitukset ja tyytymättömyys aivan kaikkeen.
Jotkut saisivat mennä vähän itseensä, ja miettiä vaikka
et milloin on viimeksi antanut näiden sivujen YP:eille
mitään kiitoksen sanaa siittä että saavat kaiken ilmaiseksi!
Samaahan täälläkin on, AD on ilmainen käyttää ja rahaa ei yp ota vastaan. Mainoksilla yritetään saada maksettua kuluja joita servereistä tulee ja pitäisi vielä palkatkin maksaa, mainoksista johtuen sitten kitistään vaikka ne eivät edes haittaa käytettävyyttä (esim ei ole pop-uppeja tms). Tästä paras mainittakoon tuo ladbrokesin mainos joka ei edes näkynyt sisäänkirjautuneille käyttäjille ja silti siitä kitistiin suhteellisen paljon.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. kesäkuuta 2008 @ 19:18
|
|
rakkula1
Newbie
|
30. heinäkuuta 2008 @ 16:14 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Moe.
Miksi en pääse finvip.org iin enää sisälle, tulee vain ilmoitus et salasana on väärä.
Yritin palauttaa salasanan, mut eipä auta ei siltikään sisälle.
|
|
Ozss
Junior Member
|
30. heinäkuuta 2008 @ 18:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos ylläpito on "taas" levittänyt salasanat nettiin yleiseen jakeluun ja joku on "kaapannut" tilisi. Suosittelen kiertämään kaukaa paikat joilla on jotain "yhteyksiä" edesmenneeseen FINPIRATES sivustoon. Tämä uusi domain on vähintäänkin naurettava. :-)
|
|
MonPe
Junior Member
|
30. heinäkuuta 2008 @ 19:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ozss:
Jos ylläpito on "taas" levittänyt salasanat nettiin yleiseen jakeluun ja joku on "kaapannut" tilisi. Suosittelen kiertämään kaukaa paikat joilla on jotain "yhteyksiä" edesmenneeseen FINPIRATES sivustoon. Tämä uusi domain on vähintäänkin naurettava. :-)
Tietääkseni yhtään fp:n ylläpidon jäsentä ei ole korkeammissa tehtävissä kuin admini sen jälkeen on viellä sysop ja omistajat. Ja eikä sinne ole otettu niitä saastuneita kappaleita. Mutta tosta nimestä olen samaa mieltä kyllä. :D
|
|
Mainos
|
  |
|
Member
7 tuotearviota
|
2. elokuuta 2008 @ 07:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rakkula1: Moe.
Miksi en pääse finvip.org iin enää sisälle, tulee vain ilmoitus et salasana on väärä.
Yritin palauttaa salasanan, mut eipä auta ei siltikään sisälle.
Ootko tyhjentäny selaimesta evästeet?
AMD Turion 64 X2 TL-50/1024 MB/Maxtor 100 GB+Maxtor Shared Storage II 500 GB/NVIDIA GeForce Go 7200 (256 MB)
|