Viesti olisi saattanut sopia toisenkin aiheen alle, mutta luulen, että vika ei ole CDeX:ssä.(v.1.51) Olen koittanut ennenkin CDeX:ää asentaa, ja eri sivuilta ja aina sama juttu. Asennus menee ok ja muka onnistuu, mutta kun sitten sen koittaa saada päälle, niin tulee se sininen ruutu ja se ihana teksti: Peruuttamaton poikkeus muistipaikassa 0028:C181C2D9: VXD APIX(03) +00000E39 sovellus pysäytetään. *Voit pysäyttää sovelluksen jne.jne. Mitähän tämä ensinnäkin tarkoittaa ja mistä voi johtua? Kovalevynkin olen formatoinut edellisen yrityksen jälkeen. Senhän pitäisi kuitenkin olla yhteensopiva Win98SE:n kanssa..(siis CDex:n )
En löytänyt tuolta kyseistä sanomaa. Lisäksi olen niin tosi huono englannissa, että en ymmärtäny mitään, sitte kun menee englannin kieliselle osastolle... Ai niin. Kun en näistä ymmärrä, ni tarvitseeko kyseinen CDeX jonkun toisen ohjelman tms. toimiakseen?
Minulla oli joskus samainen ongelma(kun vielä käytin 98:a). Saattoi ratketa sillä, että asensin ASPIn uudestaan. Hae googlella 'force aspi' niin pitäisi löytyä. En tosin ole varma onko kyseessä nyt sama ongelma.
Käyppä lukemassa tuota: http://cdexos.sourceforge.net/boards/index.php?showtopic=1297 Siellä on myös linkit eri aspeihin. Tuo force jota suosittelin ei välttämättä enää sitten ollutkaan paras ratkaisu.