1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Procaster 002 vaihtelee äänien ja mykistyksen väliltä

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi jp.69 09.05.2005.

  1. jp.69

    jp.69 Guest

    On tullut semmoinen ongelma että kun kuuntelen vaikka avi tai mpeg videopätkiä niin tämä alkaa pätkiä ääntä eli mykistys ja ääni palikka vaihtelee vasemmassa yläkulmassa koko ajan.
    Olen kohta yrittänyt jo kaikki temput mutta ei vain ongelma lähde.
    Osto DVD sama meno jatkuu.
    Onkos kellään samoja ongelmia tai olisko tietoa mitä pitäs tehdä?
    Koneen olen päivittänyt temin firmvarella ja se kyllä onnistu ihan hyvin.
     
  2.  
  3. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Onko esim. MP3:sissa samaa ongelmaa
    ja kokeile peittää toiston ajaksi etupaneeli (jos kaukosäätimen vastaanotin ottaa jostain häiriötä)
     
  4. jp.69

    jp.69 Guest

    Jeps Temi olet oikeassa.
    Sattumalta kokeilin itsekin rassata kaukosäädintä kun huomasin että otettuani patterit pois niin temppuilu loppui.
    Eli kake on jostain syystä villiintynyt ja lähettelee signaalia vaikka ei itse painasi mitään.Lie tuo sitten tippunut ja hajonnut mutta onneksi opetin tuon kameleontin ohjaamaan myös DVD:tä niin en ole sen varassa enää.
     
  5. jp.69

    jp.69 Guest

    Onko Temillä tämän Procasterin alkuperäistä firmvarea kun pitää lähettää koko paketti takaisin verkkokauppaan ja luulen että ei ole hyväksi jos koneessa ei ole muuta kuin alkuperäinen mukana ,tiedä vaikka olisi syy takuun raukeamiseen vaikka vika on kaukosäätimessä.
     
  6. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 10.05.2005

Jaa tämä sivu