1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows media player ei näytä VBR tietoja oikein.

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi melonfant 07.05.2005.

  1. melonfant

    melonfant Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2004
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli otsikko kertoo kaiken. Vaikka kappaleen oikea VBR bitrate olisi jotain 167 kt/s, näyttää Media player jotain huimia 440 kt/s tms.

    Olen kuitenkin niin valistunut asian suhteen, että tiedän, että tästä on käyty keskustelua AF:n keskustelupalstoilla aiemminkin ja silloin kehotettiin vaihtamaan soitinta, esimerkiksi WinAmpiin.

    Itseäni kiinnostaa kuitenkin itse media player. Eikö tosiaan ole kehitetty mitään mediaplayerin lisätukiosaa, joka näyttäisi nuo vaihtelevat bitratet oikein? Onko koko Windows niin ajastaan jäljessä ettei ole tiedostanut VBR tuelle olevan käyttöä??
     
  2.  
  3. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Haittaako tämä paljonkin? :D No kuitenkin itse testasin WMP:llä ja huomasin että jos biisi on tuommoinen VBR-biisi niin se näyttää mitä sattuu kbps-lukuja! Eli softassa taitaa olla vikaa, mutta käytä WMP jos sen olet hyväksi todennut ;)
     
    Viimeksi muokattu: 07.05.2005

Jaa tämä sivu