1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

salattujen kanavien purku

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi modify 06.05.2005.

  1. modify

    modify Member

    Liittynyt:
    11.09.2003
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    asun kerrostalossa johon on hankittu kaapeli-tv, huomasin kanavia säätäessäni en ilmaiskanavien lisäksi löytyi kuvaltaan salattuja kanavia, eli ääni kuuluu ja kuvakin näkyy osittain. saako näitä näkymään jollain itse rakennetulla härvelillä, siis ilman digiboksia ja ohjelmoitavaa purkukorttia, koska kanavathan eivät ole enää digitaalisessa muodossa.
     
    Viimeksi muokattu: 06.05.2005
  2.  
  3. vaylinle

    vaylinle Guest

    heippa, minkälaisena se salattu kuva näkyy. On olemassa analogiselle puolelle laitteita, itsekin olen rakennellut, joilla purku on onnistunut. Mistä päin olet kotoisin. Paikkakuntakohtaisesti ne laitteet on toimineet/ei toimineet riippuu siis kaapeliyhtiösi salausjärjestelmästä. Mutta analoginen verkko poistuupi kohta mut viel vähän aikaa näistä vois nauttia. Digitaalisia ei kaapeliverkossa ole vielä murrettu jos tarkoitat canaalia yms.
     
  4. RaWsHaRk

    RaWsHaRk Regular member

    Liittynyt:
    05.01.2004
    Viestejä:
    167
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    periaatteessa kaikkien noiden purku on laitonta ja ohjeiden anto kai foorumin sääntöjen vastaista? anyway, itselläni oli aikoinaan tietokoneessa TNT vivo näyttis, johon sai softan jolla pystyi kääntämään polarisaatiota jne, tietysti riippui ihan siitä millaista salausta analoginen verkko käyttää,ne kun vaihteli paikkakunnan ja yhtiön mukaan. en itse ikinä tuota testaillut,kuulemma se toimi jossain päin suomea.
     
  5. modify

    modify Member

    Liittynyt:
    11.09.2003
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Imatralla asun, osa kuvasta näkyy, juuri sen verran että saa kanavien logosta selvää, vähän vaikea selittää. Oisko jotain osoitteita joista saisi lisäinfoa vaikka noista itse rakennettavista laitteista?
     
    Viimeksi muokattu: 06.05.2005
  6. Bazie

    Bazie Regular member

    Liittynyt:
    19.06.2003
    Viestejä:
    149
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ois tiedossa yks sivu missä on ohjeet dekooderin rakennukseen. En uskalla laittaa sitä tänne ennenkun tiedän onko se sääntöjen vastaista. Meillä ainaski koulussa saanu nuita rakentaa, mutta täällä eletään jo digi-aikaa niin ei enää kannata rakentaa. Mutta voit itse yrittää etsiä googlella rakennusohjeita.
     
  7. modify

    modify Member

    Liittynyt:
    11.09.2003
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    laita tonne: ####
     
    Viimeksi muokattu: 07.05.2005
  8. vaylinle

    vaylinle Guest

    Meilailin sulle luepa se.
     

Jaa tämä sivu