Trillian

#1 29.4.2005 @ 06:48
Ihan vain uteliaisuudesta kysynki onko Trillian:n käyttäjiä?
Eli saako kyseistä softaa suomenkielelle, ja miten pelaa esim msn:n kanssa webcam ja puhekeskustelut?
ja jos on jotain muita hienouksia ni voitte kertoo lisä... :D

Hä, en mä mitää tiedä!!! joten älä kysy....
AfterDawn Ilmoitus
#2 29.4.2005 @ 07:07
Olen käyttänyt... ihan kiva softa. Suomenkieltä en ole saanut päälle, mutta sitä on sen verran helppo käyttää ettei engelannin kielestä ole mitään haittaakaan.

Puhe- ja webcam keskusteluja en ole koittanut, mutta muuten se pelittää msn:n kanssa hyvin. Trillian toimii myös IRC:n ja yahoo messengerin kanssa yhteen(plus vielä jonkuun muun kanssa).

Asetuksia saaa muutettua monipuolisesti. Ja etuna on myös, että monesti, kun msn maan alla, Trillian pelittää ilman ongelmia.

#3 29.4.2005 @ 07:07
EDIT: Tuli vahingossa sama kahesti...
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 29.4.2005 @ 07:09

#4 29.4.2005 @ 07:11
viel pitä kysyy et saako täs silleen ku msn plussassa työpöydälle ne keskustelu kuvakkeet jost näkee kukakin on paikalla? eli kuten plus:ssa on se että näytä työpöydällä....

Hä, en mä mitää tiedä!!! joten älä kysy....
#5 29.4.2005 @ 12:28
Quote:
miten pelaa esim msn:n kanssa webcam ja puhekeskustelut?
Luin justiinsa, että video keskustelu ominaisuus taitaa olla vain trillianin pro versiossa.
Quote:
viel pitä kysyy et saako täs silleen ku msn plussassa työpöydälle ne keskustelu kuvakkeet jost näkee kukakin on paikalla?
Ei ainakaan näkynyt, ehkä sekin löytyy pro:sta?

Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.