LG,ltä on tullut uusi littunäyttö onko kenelläkään käyttökokemuksia kyseisestä näytöstä,mitään testejä ei laitteesta ole saatavilla, Mikromaja ja Verkkokauppa com näyttävät myyvän kyseistä laitetta hintaan 378,€
Ostin kyseisen näytön tiistaina ja kyllä mun mielestä toimii erittäin hyvin, Kuva on todella terävä ja skaalaus alaspäin 1024x768 ja 800x600 resohin on erittäin hyvä ja tuottaa paremman kuvan kun monessa 17" näytöissä mitä olen nähnyt. Pelaaminen ei aiheuta minkäänlaista ghosting efektiä mun nähdääkseni joten siihenkin erittäin hyvä. Korkeussäätö on erinomainen ilmeisesti kaasu/öljypumpulla suoraan ylöspäin säätyvä eikä mikään saksisäätö systeemi niinkuin monessa muussa. Säätövaraa 80mm. sivuille säätyy myös nerokkaasti pohjaan tehdyn pyörillä olevan renkaan avulla ja tilttaus on sekä alas että ylöspäin hyvin toimiva. Ainoana huonona puolena näytössä on melko kirkas taustavalo jonka takia mustat sävyt toistuvat vaaleina mutta tämäkin saattaa olla katsojan silmissä sillä kyseessä on mun ensimmäinen oma LCD näyttö enkä ole pimeässä (ainakaan selvinpäin) päässyt kokeilemaan littuja ennen, eli saattaa olla käyttäjässä vika. Vahvasti sitä mieltä että hintansa väärti näyttö kun on sekä sub että DVI, ei yhtään pikselivirhettä ja kukapa ei tykkäisi todella ohuista reunoista.