Harmi kun ehdittiin juuri tilata kaksi ISOA tilausta toinen Bigpocketsista ja toinen Digitalpromosta... olisi kyllä mahtunut yksi tilaaja lisää ;o)
pitääkin ensi kerralla laittaa tänne viestiä kimppatilauksesta :o)
itse olen hoitanut nuo tilaukset maksamalla suoraan kyseisen firman tilille(Nordea veloittaa n 7 euroa) sen jälkeen kun olen laittanut tilauksen sisään. Tämän jälkeen olen ilmoittanut mailitse että olen maksanut tilauksen. Bigpocketsilla tuntuu toimitusajat olevan 2-3 viikkoa vaikka lupaavat 6-7 päivää tänne Suomeen.
Digitalpromossa on se hyvä puoli että sieltä saa reaaliajassa seurata paketin kulkua maailmalla... saa nähdä milloin se paketti sieltä saapuu...
Ja mikä hienointa niin ne jättisuuret paketit tuodaan kuriirin toimesta suoraan kotiovelle kiikutettuna. Postikulut on Suomeen n. 23.50 puntaa / 30 kg... Siksi sieltä ei kannata tilata mitään pieniä tilauksia vaan kerralla kunnon satsi.
pienenä vinkkinä jos haluaa maksaa suoraan tilille ja ihmettelee tilatessa että minkä maksuvaihtoehdon sitä valitsee esim Bigpocketsista niin se hoituu näin:
- valitse tuotteet mitkä haluat tilata ja mene sivun alaosaan ja täytä osoitetiedot ym ja kirjoita siihen "Special Instructions"-kohtaan että: "I will pay directly to your bank account" ja paina sen jälkeen "Proceed with my order" ja nyt valitse "Payment method"-valikosta -> "I will call you"...
Sinun ei todellakaan tarvitse soittaa mihinkään :o) mutta nyt tilaus menee eteenpäin...
Seuraavaksi maksu:
Itse maksan aina netin kautta Nordean Sololla...
homma toimii kuitenkin niin että tarvitset tietää firman nimen ja osoitetiedot sekä sen pankin nimen ja osoitetiedot sekä pankkitilin numeron mihin maksu pitää suorittaa... ja tietty sen puntamäärän, jonka tilaus maksoi.
Nordea veloittaa:
"EUROMAKSU" = ~7 euroa <- valitse tämä :o)
"MAKSUMÄÄRÄYS" = ~23.50 euroa
hinnat kannattaa laittaa puntina ja laittaa ruksi kohtaan maksan kaikki pankkikulut...
Tietoja joita tarvitset kun tilaat Bigpocketsista:
Firman nimi:
Bigpockets.co.uk
Osoite:
Morgan House, Folkes Road, Lye, Stourbridge, West Midlands, England, DY9 8RG
Pankki mihin maksu suoritetaan:
Nat west Bank PLC High Street, Stourbridge
West Midlands
Tilinumero:
17860881
Tietoja joita tarvitset kun tilaat Digitalpromosta:
Firman nimi:
Digital Promotions
Firman Osoite:
19 Alexander Drive, Lydiate, Merseyside, L31 2NH, United Kingdom.
Pankki mihin maksu suoritetaan:
Lloyds TSB Bank PLC South Road, Waterloo, Liverpool. United Kingdom.
Tilinumero:
00895488
samaiset tiedot saa molempien firmojen sivuilta kun jaksaa hieman etsiä ;o)
http://www.bigpockets.co.ukhttp://www.digitalpromo.co.uk
Zzzzzzzz