1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelmia leffan poltossa

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kartsuli 20.04.2005.

1. kartsuli

kartsuli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain LG:n polttavan aseman mukana Nero Express-ohjelman.
    Näyttää siltä, että sillä ei voi kuitenkaan polttaa dvd-leffaa.
    Mulla on siis koneella leffa mpeg-muodossa suomiteksteillä, jonka olen muokannut VSO DivXtoDVD:llä Dvd-muotoon.
    Kun yritän polttaa tuon Nerolla levylle, kaikki menee aluksi ok.
    Valitsen "make video dvd" ja saan lisättyä filet sinne.
    Sitten, kun pitäisi klikata "burn", niin se laatikko on harmaana eli ei pysty tekeen mitään.
    Osaisiko kukaan sanoa, missä vika? Eikö tuolla nyt luulisi moinen onnistuvan, kun aseman mukana tuli.
    Vai onko niin, että mun täytyy muokata nuo Video_TS jutut imageksi ennenkuin onnistuu?

Ja tuohon liittyy toinen ongelma:
    Muokkasin tuon saman leffan IMG Toolilla imageksi,
    ja ohjelma poltti sen automaattisesti DVDDecrypterilla levylle.
    Muuten levy oli ihan ok, mutta kuva oli mustavalkoinen.
    Mikä tuossa meni pieleen, kun värit katosivat?

Onko mulla nyt ihan väärät ohjelmat käytössä, olisiko hommaan helpompi tapa?

Viimeksi muokattu: 20.04.2005
  2.  
  3. ktorni

ktorni Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käynnistä Nero Express -> Valitse "Mitä tallenninta haluaisit käyttää?" kohdassa oman asemasi se ilmentymä, jossa on perässä DVD-teksti. -> Valitse "DVD-videotiedostot" -> "Lisää" (video_ts-kansion sisältö valitaan) -> "Seuraava" -> Anna levylle nimi, polttonopeutena käytä levyn oletusta, laita täppä kohtaan "Todenna levyllä oleva data polton jälkeen" ja sitten valitse "Polta".

Tuohon toiseen kysymykseesi: Materiaali on ilmeisesti ntsc-muotoista, ja joko tv:si tai dvd-soittimesi ei sitä tue -> näkyy mustavalkoisena.

Viimeksi muokattu: 20.04.2005

Jaa tämä sivu