Tervehdys kaikille! Lueskelin tos tätä foruumii, mutta en oikein saanut selkeätä vastausta ongelmaani, joten päätin heitää kyssärin ilmoille ja pyytää apua alan asiantuntijoilta. Olen käyttänyt itse dvd shrink ohjelmaa leffojen pakkaamiseen, jonka jälkeen olen ne nerolla polttanut levylle...toimii vallan mainiosti. Nyt olenkin törmännyt elokuviin jossa on ilmeisesti uusi kopsusuoja johon shrinkki ei pysty (Apocalypse ja Into The Sun), mikä ois yhtä helppo ohjelma käyttää kuin shrinkki tai oisko jotain muuta apua asiaan? Auttakaa amatööriä, please!
Ei DVD Shrinkin tarvitsekaan pystyä kopiointisuojauksiin, koska rippauksiin kannattaa käyttää aivan muuta ohjelmaa, DVD Decrypteriä. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_rippaajat/dvd_decrypter.cfm Jos DVD Decrypter ei yksinään pysty, tarvitset lisäksi maksullisen AnyDVD:n. Käytä Shrinkkiä sitten sen ripatun materiaalin kanssa.
Ihan täytyy kysyä, jotta miksi ihmeessä tämä siirrettiin? Paikkahan oli juuri oikea... Täällä sen sijaan lukee: " Ei digivideoon tai -audioon liittyviä viestejä tälle alueelle."
Juu, samaa miekin Mika hyvä kysyn? Kiitoksia jo tulleista viesteistä, tulen opettelemaan kyseisten ohjelmien käytöö. Toivottavasti ne ois helppokäyttösiä Onko se tosiaan niin, ettei shrinkki poista kopsusuojaa ollenkaan? Olen varmaan ymmärtänyt sen sit väärin.