onko teille muille tullut sellaista vastaan kun tilaatte jostain verkkokaupasta tuotteita ja maksatte ne niin niitä ei sitten tuukkaan. mä tilasin tälläset: Tilauspäivä: sunnuntaina, 19. joulukuuta, 2004 Tuotteet ------------------------------------------------------ 1 x DVD Box for 2 discs - 100pcs () = 21.50EUR 1 x DVD-R 8x -100kpl- BULK () = 36.00EUR ------------------------------------------------------ Välisumma: 57.50EUR Taulukkohinta (Edullisin tapa): 17.50EUR Loppusumma: 75.00EUR ei ole tullu tuotteet vieläkään vaikka tilaus maksettu tammikuussa... sanoivat että toimitusaika olisi 2viikkoa... DVD Media.ee<----kaupan nimi...vastatakaa jos ootte kokenut saman!
Kyllä kannattais nopeesti jo ottaa yhteyttä tuonne kauppaan sähköpostilla tai puhelimitse jos kerta oot jo maksanu tilauksen. Kyllä siinä tilaukses on todellakin jo jotain häikkää jos noin kauan on jo aikaa kulunu.
oon pistänyt jo sähköpostia.. eka laitoin suomeksi... mutta ei tullu vastausta sitten kokeilin englanniksi ei mitään vastausta ja kaikkein epätoivoisin yritys oli kysyä asiaa ruotsiksi ei mikään auttanut tilaus näkyy olevan vielä voimassa kun kävin katsomassa äsken tarkemman tilaus selosteen. siinä luki että maksamatta. vaikka oon jo maksanut sen firman tilille niinkuin ne siinä ekassa tilausvahvistuksessa sanoivat.
Otappas nyt se puhelin käteen ja soita vaik kuluttajavirastoon. Jos siel sivuil kerta näkyy et se tilaus on maksamatta ni sun maksuas ei sit oo siellä jostakin syystä huomattu/huomioitu. Tuo asia ei tuosta muutaku pahene enää odottamalla. Mars mars nyt se luuri vain käteen ja soittelemaan!
Ketju menee lukkoon vasta kun mode sen jostain painavasta syystä lukitsee. Muutoin ketju pysyy auki ja siihen voi kirjoittaa kuka tahansa käyttäjä omia mielipiteitä asiasta. Miksi pitäisi lopettaa? Voithan kertoa tääl sit myöhemmin kuinka asian kans on käyny ni muut samassa pulmassa olevat saattavat löytää ratkaisun sitten kysymättä.
Hyöty voi tulla siinä vaiheessa kun olet soittanut ja selvittänyt asian, ja vaikka kirjoitat tänne mitä tapahtui. Jos jollain tulee samasta syystä ongelma niin voi täältä lukea ja tietää mitä tehdä. tosin, olisin itse jo tuossa vaiheessa soittanut aikoja sitten..
Tarkoitus ei ole näitä ketjuja niin vain lukita, kun saa vastauksen. Tarkoitus täällä on ylläpitää keskustelua, asiallista sellaista. Voit vaikka jatkaa tähän, kun olet saanut asiaan vastauksen. Muilla voi joskus olla samoja ongelmia, niin voivat haulla löytää tämän ja katsoa ohjetta tästä ketjusta miten toimia.
nyt tilaus on perutta rahat saatu takaisin ja sit on tullut jo uus saman kaltainen ongelma.. tilasin tammikuussa 50kpl dvd+ levyjä, sieltä tuli vastaus että tuote on loppu ja ne ilmoittivat että levyt tulevat maaliskuun loppuun mennessä eikä levyjä ole vieläkään näkynyt..