tossa yläpuolella vilkku aina välillä mainos yhdestä paikasta ;o) kokeile myös tätä: http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/haku.asp hinnat vain on suomessa aikas huimat... kiitos siitä kuuluu teostolle... Zzzzzzzz
Iih, olipas tyyriitä levyjä tuolla Merocompissa: HP DVD+R levy 4.7Gt singlele-sided (C8009A) 4,90 Maxell DVD-R 4.7Gt single-sided 5,90 Mikromajassa Maxellin DVD-R:t (DVD-kotelolla) maksaa 4.50€ ja itse olen ostanut noita samaisia HP:n DVD+R levyjä suoraan maahantuojalta á 3.30€.
niin saako tuolta merocompista myös ihan yksityiset tavaraa? vaikka tuskin heilläkään tuota necciä vielä on, oli puljut jo kerenneet sulkeutua tänään ettei voinut asioita kysellä.
hahhh juuh nuo hinnat on ihan poskettomia. Kerran olin joulukuussa anttilassa ja siihen viereen tuli sitten joku nörtin näköinen poika isänsä kanssa ostamaan DVD+RW _levyä_. Oli jokseenkin huvittavaa kun sen isä sanoi että "ostetaan sitten vain 1 kappale kun ovat niin kalliita. Sillä kyllä pärjää, kun siihenhän voi nauhoittaa monta kertaa"... Itse olin silloin juuri ostanut DVD-R kiekkoja Englannista ~ 1 euro / kpl kotiin kannettuna. Teki kyllä mieli sanoa että ostakaa nyt prkl ne levyt jostain muualta )
Luulisin että Huuto.nettiä kannattaa seura aktiivisesti sillä viimeksi siellä 4.7Gb levy maksoi 1,90e /kpl
Adder_78 Meikäläinen on kyllä kertonut moisesta mahdollisuudesta kutakuinkin aina kun on huomannut hintoja kirpavia ostajia kaupassa... Tosin, monasti sen jälkeen kiroilu on koventunut Nimim. Keskisellä -r ja +r levcyt 4,95 eur / kappale ja hajuakaan ei minkä nopeuksisia. Näin viimeksi kun kävin.
Cittarista TDK:n DVD-R, DVD+R levyt 9,90 ja uudelleen kirjoittavat 12€. Verkkokaupassa: Verbatim DVD-R 2X General media 4.7GB, 50kpl 206€, eli noin 4,12/kpl.
Kandeis varmaan lukee noi viestit ylempänä, sen sijaan että juoksis anttiloissa tarkastelemassa 50% kalliimipien levyjen hintoja...ihan vinkkinä! =)
olipahan suolaa haavoille...just ajattelin ostaa DVD polttimen,mut ei tarviikkaan jos levyt on ton hintasia...SVCD rulaa,jopa anttilasta alle 10 € 10 kpl...ja laatu on dvd tasoa,repikää siitä !