tekisi mieli sanoa, että kaikesta ajasta minkä tällä foorumilla olen ollut, tuli ekan kerran juttu mitä ei jaksanut lukea alusta loppuun.. Aika örkkikasa on kone :/ Ja onko tämä "kaverin" loki vähän sama kun käydään kioskilta ostamssa kortsuja "kaverille"?..
No voi perse...! Tuollahan on mörriäisiä enemmän kuin murkkuja pesässä. Lähes "alkuperäistä" ohjelmaa kone pullollaan.. Tuon listan kun Toymaatti näkee,niin putoo tuoliltaan
Onkohan toi niin kauhean älykästä laittaa noitten waretettujen tiedostojen lista tänne? On sitten kaverin kone tai kenen tahansa
Omasta puolesta voisin sen verran sanoa et oliko tuo nyt fiksua laittaa joku "kaverin" hemmetin pitkä virusloki tänne? Kukaan tuota ei lue loppuun asti ja ainut asia mikä tuosta käy selväks on se et kova on warettaja ja kannattais miettiä noita tietoturva asioita kerran jos toisenki. Eli [bold]lam0r[/bold]: Ehkä vois olla fiksumpaa muokata tuo viestis ja kertoa vaikka et kaverilla on 100 ja 1 virusta koneella. Ketään ei kuitenkaa kiinnosta sen enempää mitä viruksia siel on.
"(Nasaalina eli nenään honottaen)Jäätkäät heei, mix kukaan ei kerro mulle mitää, ei toi oo kivaa. Noo... päättelempä ihan ite. Tuli suht(älyttömän)pitkä eScan loki, jonka lam0r poisti, parin kainon toivomuksen takia Sitten lam0r laittoi(fiksuna miehenä) HjT lokin, ja minulle yv:nä viestin että "tsekkaas toi"(mutta mikä ja missä??). Tuli kyllä sitten myöhemmin linkkikin. Mutta mitäpä näistä, tekevälle sattuu ja lam0r puhdisti kaverin koneelta varmaan"toistakymmentä"örkkiä, ja se on hyvä se. Ainakaan minä en huomannut HjT lokissa enää mitään ylimääräistä. Ettei vaan eScan olis aika hyvä(mitäs minä aiemmin sanoin