1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

avi dvd:ksi? divx to dvd ei toimi - apua tarvitaan kipeästi

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi teissier 10.04.2005.

1. teissier

teissier Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Yritän saada avi tiedostoja muutetuksi dvd luettavaan muotoon. Käytin aluksi VSO DivX to DVD-ohjelmaa joka lakkasi yhtäkkiä toimimasta. Nyt se kääntää avia ihan normaalista (esikatselusta päätellen) mutta kun avi on käännetty se ilmoittaa: "poikkeus muunnoksen aikana. kohde voi olla kelvoton. Avg. quatization factor 0,0 (smaller is best)". Käännöksen aikana tulleita kommentteja mm. : "MSG level #0 -rc buffer underflow. Kohdevirta #1 - audio: ac3, 48000Hz, stereo, 192kb/s. Kohdevirta# - video: mpeg2video, 720x480, 29.97fps, q=2-31, 8807kb/s".

Ohjelma ei onnistu kääntämään enää edes mpeg eikä XSVCD tiedostoja. Olen poistanut ja uudelleen asentanut ohjelman pari kertaa mutta muutosta ei tapahdu. Ainoastaan kerran tämän ongelman ilmenemisen jälkeen ohjelma onnistui tekemään kaksi käännöstä kun asensin ja poistin koneelta dvd santa ohjelman (niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin). Joskus on myös auttanut että avia ensin katsoo media playerillä ja sitten käännös on onnistunut.

Käännökset ovat onnistuneet mm. tuolla dvd santalla ja Intervideo dvd creatorilla mutta joko tämä ohjelmat länttävät ison mainoksen päälle tai sitten tiedostoista tulee yli 2gigan suuruisia. DivX to DVD:llä kun tiedoston kooksi jää korkeintaan 1giga joten saan siten useamman tiedoston mahtumaan yhdelle DVD:lle.

Nyt olen kokeillut kaikkea mitä itse keksin joten pyytäisinkin apua teiltä viisaammilta. Olen tapellut tämän asian kanssa useamman viikon joten hyvät neuvot olisivat todella tarpeen. Kiitos jo etukäteen!

2.  
  3. Arnolds2

Arnolds2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tietty lukemalla ja hakemalla löytäsit vastauksia mutta mutta. Ootko kokeillu WinAvi-videokonvertteria. Sillä saa avit nopeesti dvd muotoon ja sitten jos haluut lisätä tekstit niin ittelläni on toiminut hyvin yhdistelmä DVD2SVCD+CCE konvertteriksi. Ohjeita em ohjelmiin löytyy täältä ja http://www.nefernetti.com/ tuolta. Onnea yrityksille.

4. Spotteri

Spotteri Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 14.04.2005

Jaa tämä sivu