Installoinnin jälkeen Bs Player toimii hyvin, mut jos käytän välillä esim. win ampia tai media playeria, niin BSP ei tämän jälkeen toista enää kuvaa. Vain ääni kuuluu. Codecit on kunnossa (K-lite mega). Ongelma poistuu vain, jos uninstalloin BSP:n ja asennan sen uudelleen.Tän jälkeen BSP toimii vähän aikaa, mutta pian hankaluudet taas alkaa.
Sun codecit ei todellakaan oo kunnos... Poista tuo codecpack, siivoa rekisteri ja asenna FFDSHOW ja AC3
niin, ei noita codecpackeja kannata periaatteessa asentaa, niillä saa vain kodekit ristiinrastiin eikä varmasti toimi nimim. kokemusta on. Itsellä oon saanut kaikki elokuvat näkymään kun olen asentanut ac3 ja xvid/divx kodekit
[offtopic] Sitä oon vähän aikaa ihmetellyt, että miksi tuota K-lite mega pakettia on ruvettu täälläkin jakamaan tuolla softa-sivustolla. [/offtopic] Koneenhan se pistää solmuun, joutunut kans jokusen kerran toisten konetta säätämään tuon paketin takia. Eli näillä pärjää: ffdshow divx codec xvid codec ac3 filter
Johan alkoi BSP toimia paremmin. Asensin Xvidin, DivX:n ja ffdshown:n, ja ongelma katosi. Kiitos!!!!!!!!!