Joo tilasin tässä noin 3 viikkoo sitte nierleltä yli 200 eurolla levyjä ja ne ei oo vieläkään tullu.Että kusettaakohan ne vai onko toimituksessa jotain häikkää? Osaisko joku neuvoo?
Eli rahat on lähteny sun tililtä? Jos näin on, niin tarkista ensin mihin se maksu on mennyt. Sitten otat yhteyttä Nierleen, paras jos soitat sinne. Saksalaiseen tyyliin kohteliaisuus on poikaa ja puhelin parempi kuin e-mail.
Sama vika täällä, tilaus tehty/maksettu 17.3. Ensin soitin sinne ja sanoivat että tavara on lähtenyt 23.3 tulemaan. Muutaman päivän ja kolmen sähköpostin jälkeen saan seurantakoodin, joka tietenkin oli päin persettä, ilmoitin asiasta nierlelle maililla mutta vastausta ei ole kuulunut. Nyt meni sitten hermot ja lähetin nierlelle "vähemmän" ystävällisen sähköpostin josko saisi jotain aikaan, rahaa on kiinni tilauksessa sen verran että alkaa kohta ahistaan..
Joo se on maksettu oikeelle tilille ja jotain 2 viikko sitte lähettivät viestin että tilauksesi on käsitelty ja tavarat on laitettu postiin ja ei vieläkään oo näkyny.Että pitäsköhän sinne alkaa laittamaan sähköpostii tai soitella?
Sama probleema täällä. Tilasin 22.3. (maksoin luottokortilla) ja Nierleltä tuli 24.3. ilmoitus paketin lähtemisestä. Kun pakettia ei normaaliajassa alkanut kuulua, pyysin lähetyksen seurantakoodia (miksi eivät muuten pistä tätä automaattisesti paketin lähetys ilmoituksen mukaan ?!?). Saamallani koodilla ei selvinnyt mitään (lieneekö edes oikea koodi?). Nyt näyttäisi siltä että useammalla henkilöllä 1 - 7pv ennen pääsiäistä tehdyt tilaukset on hukassa tai Nierle ei vain ole lähettänyt niitä jostain syystä (Tavara loppu?).
Luulisi, että tavaran loppuminen ei olisi kyseessä, kun ilmoittavat tavaran lähetetyksi. Tänne kuitenkin tuli tavarat, kuten jo kirjoitin "Tilauspaikkana Nierle.de" -threadissa, silloin tavarat ilmoitettiin lähetetyksi vasta pääsiäisen jälkeen. Ehkä tavarat on lähetetty johonkin kauas Australiaan Bermudan kolmion kautta, ja tulevat sitten maailmanympärimatkalta joutaessaan... Tai sitten unohtuivat johonkin varaston perälle. Tuo seurantakoodi ei käsittääkseni kerro mitään ennenkuin paketti on suomen puolella. /edit:typo
mä tilasin 2,5 viikkoa sitten tavaraa ja tänään sapui perille. Aikaisemmin on tullut kyllä nopeammin mutta ehkä toi pääsiäinen hidasti lähetyksen saapumista. Lisäksi mä mä maksoin visalla lähetyksen mikä nopeuttaa lähettämistä joten jos maksoit pankkisiirrolla niin eiköhän se sunkin tule perille tälläviikolla.
Joo tännäään tuli paketti nierleltä.Siinä oli kaikki mitä tilasin.En tiiä varmaan pääsiäinen vaikutti asiaa.Kiitos neuvoista kaikille!
Sama täällä, eilen (11.4.) oli yritetty pakettia minulle luovuttaa, mutta en ollut kotona. Mutta ei homma mennyt putkeen (taaskaan) Suomen postin osalta. Kun luin tätä ja toista Nierle -aiheista threadia ja näin että muille oli tullut paketti, kokeilin uudestaan sitä Nierlestä saatua seurantakoodia, josta näinkin, että pakettia oli yritetty minulle luovuttaa. Postimies vaan ei taaskaan ollut jättänyt mitään ilmoitusta paketinluovutus yrityksestä saatikka pakettikorttia jolla voisin noutaa paketin postista myöhemmin. Tänään menin postin sivuilta tulostetun lähetysseuranta listauksen kanssa postiin - sain paketin ja annoin vähän noottia postille.
Minulle ei sanottu ainakaan mitään postissa.Kai varmaan pääsiäinen vaikutti asiaa tai sitte joku muu hämminki.