Eräs kaunis päivä kun näpäytin näytönsäästäjän pois päältä näyttö oli mennyt "lyttyyn" keskeltä )( ,eikä monitorin säätönäppäimet tee mitään vaakasuunnassa tapahtuvia säätöjä. Sen takia postasin wintoosa puolelle että peleissä ei näyttö ole vääristynyt eikä esim leffoissa jos kattoo fullscreeniltä. Käyttis o XPpro ja näyttis Radeon9200, oon päivittäny ajurit ja kokeillu kaikilla eri resoilla ja hertzeillä ja vikasietotilaa ja vga tilaa ja näyttö pysyy viturallaan... Olen lievästi sanottuna ymmälläni, että kaikki apu tulee tarpeeseen
Koitas lukee tuo pieni keskustelu jos siit ois vaik apuja: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/22996 (eli jos tuo degauss tai moire auttais)
Ootko varma ettei näytön läheisyydessä ole mitään häiriöitä aiheuttavia laitteita? Kuten kännykkä tai kaiuttimet...
Onko näyttö jo käynnistyksen aikana vituillaan vaiko vain sillo ku on wintoosa käynnissä? Ootko ajanu virukset koneesta, kaverilla oli semmonen virus, joka sai näytön keinumaan kun wintoosa oli käynnissä, mutta ei pelatessa. Eikä F-secure sillon tunnistanu sitä virusta piti siirtää päiväystä että sai sen loppumaan. On tosin pari vuotta tosta tapauksesta, mutta on erittäin mahdollista, että ois virus.
ei oo käynnistyksen aikana viturallaan. Oon scannannu virukset AVG:llä ja parilla online-scannerilla. kai se on sen monitorin syy...