1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips DVD622 ongelmia

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi isomitta 04.04.2005.

  1. isomitta

    isomitta Member

    Liittynyt:
    04.04.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hei

    minulla on tuommonen vanhahko Philipsin DVD622 pöytäsoitin jonka kanssa on ollu vähä ongelmia poltettujen dvd-levyjen kanssa. DVD+R levyjä soitin soittaa "pätkien" ja dvd-r soitin sylkee samantien ulos. Onko kellään ks. soitinta ja onkohan tuohon mitään ratkaisua? Ainakin erään sivuston mukaan tuolla soittimella pitäis tukea myös poltettuja levyjä.
     
  2.  
  3. roija

    roija Member

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla sama soitin. DVD+ :lla pätkii mutta -merkkisillä toimii OK. Olen muistaakseni soittimeen joskus päivittänyt firmwaren, että saattaa johtua tuosta. Kannattanee etsiä päivityksiä netistä.
     
  4. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Mistähän oot tuohon firmwaren löytäny ku philipsin sivuillakaan ei sitä tarjolla ollu?

    Eli jos siihen joku firmis on jossain netis saatavilla ni kannattaa kaks kertaa miettiä asentaako sitä koska se ei luultavasti oo alkuperäinen philipsin firmis.
     
  5. roija

    roija Member

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aikaa firmiksen asentamisesta on kulunut jo 2-3 vuotta joten en muista mistä sen löysin, mutta silloin se löytyi helposti. Mitään ongelmia se ei soittimeeni tuonut ja en kyllä muista olisiko tuonnut mitään parannustakaan. Pikaisella googlettamisella en löytänyt kuin toimimattomia linkkejä 622:n uusiin firmiksiin enkä jaksa nyt enempää hakea. Mutta kannattaa etsiä netistä ja myöskin keskusteluryhmistä voi saada vinkkejä.

    ps. Philipsin huoltosivuilla näytti olevan, mutta vaatii käyttäjätunnuksen ja salasanan
     

Jaa tämä sivu