ongelma on se että kun pelaan codia niin peli kaatuu. yleensä ehdin pelata noin tunti - puoltuntia aina ei tule blue screeniä mutta joskus harvoin tulee yleensä tulee virhesanoma ja peli sammuu. ajurit on päivitetty muita pelejä en pelaa. itse epäilen ylikuumentumista emolevy on abit an7 ja sen se pikku tuuletin ei toimi kunnolla, mutta kotelo on auki ja olen laittannu tuulettimen puhaltamaan kohti sitä pikku tuuletinta ajattelin ostaa uuden semmosen pikku tuulettimen taitaa olla piirisarja tuuletin saako sen tuulettimen helposti vaihdettua ja mikä olisi hyvä hiljainen tuuletin toivottavasti tosta saa selvää
Katoppa vähän tarkemmin niitä koneesi lämpöjä esim. MBM5 ohjelmalla... http://www.majorgeeks.com/download.php?det=311
nään tolla abit uGuru:lla noi lämpötilat nytte kun en oo vähän aikaan pelannu näyttää CPU: 48 SYS: 34 PWM: 40 onko noi korkeet?
blue screenin jälkeen event viewerissä tämmönen errori Error code 1000000a, parameter1 760c7d3b, parameter2 00000002, parameter3 00000000, parameter4 804ebf6b. mitäs voin tehdä?
jep mulla samoja ongelmia, pelaan vähän aikaa niin kaatuu peli joko työpöydälle tai sit tulee blue screen.