Nyt kun näyttää kuvien käyttö allekirjoituksissa lisääntyvän, olisiko syytä määrittää jokin maksimikoko? Eihän kuitenkaan ole tarkoitus että se allekirjoituksen kuva "hallitsee" keskustelua ja itse asia jää taustalle. Kuvitelkaa tilanne jos vaikka joka toisella aktiivi kirjoittajalla olisi toinen toistaan värikkäämpi ja isompi kuva. Ei hyvä...
Se on kyl totta... Eli jos jonku kuvan välttämättä haluaa allekirjoitukseen lisätä ni olisi hieno juttu jos se olisi vain pieni "piriste" siinä, ei mikään puolen sivun kokoinen mainos. Ja kuvien lisääjien tulisi myös huomata/muistaa se että jos kuva on kopsittu jostain nettisivulta ni siinä yleensä on tekijänoikeus ja sen kopioiminen ja levittäminen ilman lupaa on kiellettyä.
jep,itse en viitsi laittaa mitään,minimaalinen on kaunista kyllähän nuo isot allekirjoituksen kuvat ovat aika turhia. ps.Erkkimon on pienentänyt kuvia
:/ Hei onks tossa allekirjotusjutussa nykyää bugi, kun se pätkäsee ton tollee. No nyt uudessa (tässä) viestissä on fiksailtu allekirjotus, jossa se mokoma ei katkase sitä kun lyhensin sitä. Turkanen ku mikallaki on pidempi allekirjotus ja mulla se pätkäsee!
No se nyt on tietysti kuinka sen ottaa... mut siinä on jo miettimisen aihetta jos allekirjoitus/kuva on suurempi kuin itse viesti...
Rajansa kaikella, mut omaani en vaiha Kuhan vaan on hyvänmaun rajoissa, koonsa puolesta ainakin niin eihän se haittaa. Tosiaan kyl nyt viime aikoina näkyny hieman isompia joillain.