1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokian asiakaspalvelu...?!

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi satajet2 20.03.2005.

1. satajet2

satajet2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En tiedä kuuluuko tänne mutta laitoin kuitenkin... eli onko kukaan saanut ikinä nokian asiakaspalvelusta mitään palvelua. Ajattelin vain kun itse kirjoitin sinne tossa joulukuun alussa kysymyksen nokia 3220 ja pc suite ongelmasta mutta sieltä ei ole vielä tähän päivään mennessä vastattu...=( olen kyllä kirjoittanut sinne jo viisi kertaa.

2.  
  3. urnin

urnin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eipä oo paljoo ollu tarvetta nokian asiakaspalveluun, kun yleensä saa ihan nopean vastauksen ongelmiin esimerkiksi tällä foorumilla :)

4. satajet2

satajet2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo olen yrittänytkin jo kysellä täällä mutta en ole saanut mitään toimivaa vastausta. Kun ongelma on se että puhelin on toi 3220 ja pc suite on se uusin versio eikä ne sovi yhteen eikä sovi vanhempi suitekaan... kyse on puhelimen ohjelmisto versiosta joka on 03.30 tai jotain ja se ohjelmisto just ei sovi sen pc suiten kans yhteen...
    luin siit vaan jostain ja nokialta en ole tosiaan saanut pienintäkään vinkkiä siihen.

5. psymbiote

psymbiote Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos tuo sun mainitsema softa versio ei ole uusin, niin käy päivittämässä.

6. satajet2

satajet2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin mutta käsittääkseni se ongelma koskeekin vaan näitä uusimpi softia... ei se ainakaan tästä vanhemmassa softassa ollu... siis toi vika. Empä tiiä sit saako niitä vanhoja softia mistää...

7. laspa

laspa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  8. Hammeri

Hammeri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuosta nokian asiakaspalvelusta sen verran olen kuullut että ei sieltä saa vastaukseksi kuin taukomusiikkia.

9. satajet2

satajet2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu siis kyse on siitä että toi pc suite minkä nokian sivuilta saa niin on liian vanha tähän puhelimeen... tai siis tähän luurin ohjelmistoon... ja vanhemman ohjelmisto version luurin se kyllä käy.

10. heappi

heappi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  11. satajet2

satajet2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaapelinkin ajurit on uusimmat mutta ei silti pelaa...

12. emule

emule Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tosta nokian "asiakaspalvelusta" vielä,oon lähettäny 3 sähköpostii mut ei ainakaan vielä oo tullu mitään vastausta.(lähetin ekan noin 4 viikkoo sitte)

13. satajet2

satajet2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo hei ilmottele jos saat sieltä joskus vastauksen. Tosiaam mä lähetin jo viime joulukuussa... tais olla viä 22.12 eikä mitää...=(

14. Unna

Unna Guest

Ite olen sanut aina vastauksen. Kerran jopa soittivat asiakaspalvelusta vaikka en ollut pyytänyt yhteyden ottoa puhelimitse. Asia koski puhelinta jota huolto ei "osannut"/halunnut korjata (puh. n. kuukauden vanha). Kummasti kuitenkin huolto oppi korjauksen heti Nokian yhteyden oton jälkeen. Saivat virtanäppäimen toimimaan.

Jaa tämä sivu