Elikkäs mitä lämpötiloja esim everest näyttää? Emo 32, suoritin 35, kovot 35 ja 45 (seagateja ovat) Ei mitään pahoja lämpöjä mielestäni
Prossu 34, emo 26, kovot Samsung 33 ja WDC 34. Laitetaan vielä laitteisto mukaan eli Athlon XP 3000+ pienillä kelloilla, 1GT Kingston, Asus A7N8X, R9600 XT.
No kyllähän nuo lämmöt vähän noista lukemista nousevat, kun kone on pidemmän aikaa päällä, toki aika paljon käytöstä riippuvainen...eli voi noihin antamiini asteisiin muutaman lisätä Tehokas tuuletus on, mutta sen kyllä sitten huomaa melussa.
Ihan ilmalla jäähdytetään. Prossulla, näyttiksellä ja piirisarjalla omat + 2 tehokasta kotelotuuletinta. Metelikään vielä mikään paha ole, vaimennus kuitenkin suunnitelmissa. Itseasiassa prossu on täysin idlenä yleensä 32 asteinen, kovassa rasituksessa lämpö tietysti nousee tuonne 47-48 tienoille. Huonelämpö n. 20.
tällä hetkellä lämmöt näkys olevan.. prossu: 47'C koppa: 35'C kovo: 33'C Koppa: Sonata piano black Prossu: Athlon xp 2800+ Barton Kovo: Samsung 120GB S-ATA
Intel Pentium 2,4GhZ@Tällä hetkellä vakio Pelikäytössä prossu 58-60 Eikä muutenkaan ikinä alle 40 Nuo lämpötilat olivat heti uutena, sitten laitoin hopeatahnaa nii kyllä se vähän auttoi,ainakin lämmöt tippuvat nopeammin. edit.Vielä lisään ettei lämpötilat nouse vaikka 2,7 laittaa.
eiköhän se oo tosta emosta jotenki kiinni. ainakin niin oon kuullu et heti ku päivitti biossin ni nous lämmöt vähän. ja luulen et noi emot käyttää jotenki erinlailla noita prossuja vaikka siinä ei oliskaan suorituksessa merkitystä.. korjatkaa jos oon väärässä
Voihan tuossakin olla perää? Mun mielestä kuitenkin suurin syy korkeille lämmöille on riittämätön tuuletus ja ahdas kotelo.