1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pioneer DV470 liittimet

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi JanMac68 17.03.2005.

  1. JanMac68

    JanMac68 Member

    Liittynyt:
    10.03.2005
    Viestejä:
    70
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen hankkimassa ekaa DVD soitinta ja olen päätymässä Pioneer DV-470 malliseen laiteeseen. Muunmuassa täällä annettujen suositusten perusteella.

    Vielä muutama kysymys omistajille tai muuten tietäville.
    1. Pääasiassa tulee katsottua elokuvia TV.stä, mutta tykki on tulossa vuoden sisään. Itse poltettuja levyjäkin on hyllyssä, joten onko Pioneer kovin nuuka levyistä ? Soittimen pitäisi olla mahdollisimma "kaikkiruokainen" levyjen suhteen.

    2. Vahvistinpuolella on Rotelin etusena RSP 970 malli jonka 5.1 (analoginen ?) tulon haluaisin viimeinkin saada käyttöön. Liittimenä on lähinnä tietokoneitten printteriporttia muistuttava liitin.
    Minkälaista signaalia tähän täytyy syöttää että homma pelaa ? Onko Pioneerissa sitä ? Johto varmaankin pitää teettää koska liitintyyppi tuntuu olevan kovin harvinainen.

    Kiitos vastauksestasi!
     
  2.  
  3. JanMac68

    JanMac68 Member

    Liittynyt:
    10.03.2005
    Viestejä:
    70
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No ei sitten, vastaan itse jos vaikka auttaisi jotakuta. Rotelin "printteriportti" liitin on jäänyt pois käytöstä, toimiakseen tarvitsee erikoiskaapelin jota ei enää saa. Myöskin soittimessa pitäisi olla 5.1 dekooderi että vahvistin pystyisi hyödyntämään aitoa 5.1 tilaa.

    Vaihtoehtoina teettää erikoisjohto ja ostaa kooderin sisältävä soitin tai kooderiton soitin ja uusi etunen.

    Joop
     
  4. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Mulla on itsellä Pioneer dv-454. Oon laitteeseen ihan tyytyväinen ollut, tosi monet formaatit sille kelpaa eikä ole nirso levyjen suhteen.

    Siirretty alueelle dvd-soittimet.
     

Jaa tämä sivu