Eli kansionhan voi mukauttaa (ominaisuudet - mukauta) jonkinlaiseksi. Jostain syystä mun c aseman juuri on mukautettu videoiksi. Eli näyttää kaikki videotehtävät jne. Mielestäni hidastaa älyttömästi. Miten saan sen pois?
Kansion kohdalla klikkaat vasenta hiiren näppäintä Properties-> Sieltä pitäsi löytyä semmoinen paikka missä voit sen muuttaa... Jos nyt oikeen ymmärsin
tässä on nyt se ongelma kun se on oikeasti c:n juuri, eikä kansio. Mutta jonteknin siinä on käynyt niin, että se on mukautettu kuin kansio, mutta sellaista kohtaa ei löydy aseman ominaisuudet valikosta.
Katsos jos löytyisi "C:\Desktop.ini" ...sen tuohoaminen saattaisi tuon poistaa. Kirjoita tuo vain suoraan oma tietokoneessa niin pitäisi aueta jos on olemassa. Poistaminen onkin sitten toinen juttu...komentokehote käyttöön.
mä vetäsin moiset mahdollisuudet muokata kansion joksikin kokonaan vekeen, joten nyt toimii oikein hyvin.
Kyllä tuon desktop.ini:n uskaltaa poistaa...sellaista ei c:n juuressa kuuluisi olla muutenkaan. edit: tietysti tuon "näytä yleiset tehtävät kansiossa" toiminnon poistaminen on parempi...itse en ainakaan sen sivupalkin toimintoja ole tarvinnut.