1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

dvd:n poltto

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jape86 16.03.2005.

1. jape86

jape86 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    voisittako te kertoo et mitä mun pitää tehä jotta mä saan poltettua elokuvan joka on avi muodossa tai niin mä ainaki luulen=) eli elokuva pitäs saada levylle ja oisin tosi kiitollinen jos ne ohjeet sais selvällä suomen kielellä ja jos että ite viitti ni voittako kertoo sivut josta ne ohjeet vois löytää. mulla on kyllä nero, mut siihen se sitte jää... ja oon koittanu kyl ettii näiltä keskustelu sivuilta tietoo mut ei oo oikeen saannu selvää. eli auttakaa!!!

2.  
  3. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. jape86

jape86 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo kiitti noista. mut miten sais vaihettuu ton avi tiedoston sellaseen muotoon et saisin sen poltettua levylle? ko en oikeen löytäny selkeitä ohjeita mistää...

5. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Kävitkö kattomas nuo linkit? Tuolla ekas linkis on [bold]AVI -> DVD[/bold]... ;)

6. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 17.03.2005
  7. jape86

jape86 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no nyt sain muutettuu sen avin toiseen muotoon. kiitosta. sit ois viel yks pieni kysymys. niin et pystyykö tuota kuvanlaatua jotenki parantaa? ko oon imuroinnu yhen elokuvan ja sitte jos elokuvassa on joku kohtaus jossa on esim. savua ni se näkyy aivan helekatin huonosti eli onko tässä nyt kyseessä niistä pikseleistä vai mitä ne on?=) niin ja jos sen polttaa levylle ni jääkö ne sihenki? onko siihen mitään parannuskeinoa?

8. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Eipä sitä kuvanlaatua siitä alkuperäisestä lähteestä juurikaan parannella.

9. jape86

jape86 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no joo mut kiitoksia näistä ja palaillaan jos tulee ongelmia...=)

Jaa tämä sivu