1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Panasonic DVD-RV32 vai Pioneer DV-350

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi mitri 31.12.2002.

1. mitri

mitri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaikki kokemukset kyseisistä soittimista tervetulleita. Molemmathan menestyivät tm-testissä hyvin ja maksavat saman verran eli pitäisi valita toinen. Etusijalla ovat kuvanlaatu, helppo käytettävyys, mp3 ja vcd toisto. Etenkin kiinnostaisi miten soitin toimii mp3 cd:n kanssa, ja näkyykö kappaleiden nimet ihan laitteen näytössä (ettei tarvii tv:tä avata).

2.  
  3. Bonehead

Bonehead Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Suosittelen panasonicia!
    Siinä kylläkin tarvitsee aukaista tv jos haluaa nähdä kappaleiden nimet, mutta varmaan myös pioneerissakin.
    Panasonic on todella helppokäyttöinen ja siinä toimii todella hyvin vcd:t ja mp3:set enkä ole huomannut mitään vikoja, mutta pioneerista ei ole paljoa kokemusta!

4. miki

miki Guest

Bonehead tuleeko sulla välillä ilmoitus no disk kun laitat vcd leffan pyörimään? Mun täytyy välillä tarjota vcd leffaa pariin kertaan.

5. Pera

Pera Guest

Suosittelen pioneer dv-454 siinä ainakin pyörii vcd:t ja mp3:set moitteetta, vcd:ssä kuvan laatu on HYVÄ

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.01.2003
  6. Bonehead

Bonehead Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä minulla on tähän mennessä toimineet kaikki vcd:t moitteettomasti ja olen katsonut 7 vcd levyä.

Viimeksi muokattu: 05.01.2003
  7. Bonehead

Bonehead Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen kuullut pioneerin soittimessa olevan joitain vikoja esim. juuri vcd:tä katsottaessa

8. miki

miki Guest

Bonehead sulle on privat postia

Jaa tämä sivu