Eli mistä voisi löytää ilmaisia nettirooli pelejä jota ei tarvii imuroita mutta pitää vaan registöröitä. Runescape tiedän!!!
Rose on kyllä hyvä ilmainen roolipeli. Pelin voi ladata tästä osoitteesta:http://www.roseon.com/index.asp
haluaisin koettaa rosea olen kyllä imuroinut kaiken siihen tarvittavan ja asentanut ne mutta missä itse peliä pelataan en älyä olen vähän tyhmä
en pistä päätäni pantiksi, mutta anarchy online on vaan 1 vuoden ilmanen niille, jotka on rekisteröity ennen 10.01.2005 tai jotain sinne päin
Pariah on hyva nettipelidemo. En ymmärrä miten muuten saat ilmaisen pelin kuin imuroimalla, kun niitä ei hyvin yleisesti jaeta kaupoissa kuin demoja, niitäkin joskus harvoin. Pariah demo imuroitavissa esim. http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelidemot/3d-raiskinta-toiminta/5157/
Missäs luolassa ekkeri asuu? Maailmassa on paljon täysin ilmaisia pelejä. Demojahan nyt saa pelistä kuin pelistä ja sitä paitsi Pariah ei ole roolipeli. Ja kaikki ohjelmathan imuroidaan...jostain kumman syystä imurointi on muuttunut lataamisen synonyymistä waretuksen synonyymiksi.
Olen sattumoisin pelannut Pariah peliä ja saan joka kerta oman roolin jossa toimia yksittäisenä sotilaana joukossa tai ilman, riippuen kuinka paljon muita on siinä pelissä mukana ja kaikilla muillakin on se ikioma rooli, ja jos pelaan strategiapeliä ei minulla ole sitä roolia kyseisessä pelissä vaan ikäänkuin ulkopuolinen joka siirtelee miehiä, miesjoukkoja tai konejoukkoja.... Ja waretus taas kuulostaa siltä kuin joutuis jakamaan imuroituja tiedostoja netsssä?
ekkeriltä suht. hyvä pointti, mutta PARIAH toidetaan kyllä määritellä semmoiseksi FPS-peliksi. tämä Dekar varmaankin hakee semmoisia velho/ritari/kääpiö/örkki tyylisiä "rauhallisia" roolipelejä jostain keski-maasta.
Helbreath ja T4C eli the 4 coming on huippuja ilmaisia pelejä... T4C.ssä on muutama ilmainen servu muilla on että saa jonain aikana pelata ilmaiseksi...
Rose Onlinesta Puheen Ollen, Pelaan Tätä Peliä Ja Mietin Että Pysyykö Peli Ilmaisena Koska Sattuu Olemaan Beta Versio?