Elikkä millä softilla pyörii dvd:t parhaiten? Itsellä on käytössä tällä hetkellä PowerDVD, mutta kuva näyttää jostain syystä hieman sumealta koko ajan. Asetuksia olen koittanut räpläillä, mutta aika turhaan. EDIT: Ja asemahan siis oli Nec ND-3500.
Mulla on käytössä InterVideo WinDVD 6 Platinium, sen verran tyytyväinen olen ohjelmaan ollut ettei ole tarvetta vaihtaa.
WinDvd..tosin mul on joku vanhempi versio, joka tuli konepaketin mukana, mutta hyvin pelaa. Yks hyvä ja ilmainen olis Media Player Classic.
Tämä WinDVD6 vaikuttaa kyllä ainakin kokeiluversion perusteella aika pätevältä. Saakos tässä muuten vaihdettua kuvasuhdetta 16:9 sijasta 4:3?
Ääni Mediaplayer classicille täältäkin. Ei ole mitään hienoja semitransparentteja control-paneleita vaan yksinkertaisen toimiva perusohjelma, jolla ei ole tähän mennessä jäänyt mikään levy näkemättä. (Käytössä uusin MPC ja ffdshow) Ohjelmahan on ilmainen ja uusin versio on saatavissa osoitteesta : http://prdownloads.sourceforge.net/guliverkli/mpc2kxp6483.zip?download