Onko kellään kokemuksia kuinka hyvin printattavat DVD-levyt toimivat? Kuulin että jossain lehdessä oli ollut juttua että vain harva oli toiminut ok. Mikäköhän se levy oli ollut joka oli toiminut? Aatelin tilailla Nierlestä: DVD-R 4,7 GB Ritek 8x Nopeus printattava Inkjet 50-pakkaus /23 eur. Onko tästä levystä kokemuksia? Polttava mulla on NEC 2510 Kiitos palautteesta
Ainoa toimiva oli mediakoodilla POMS3A. Eräs käyttäjäkommentti noista Ritekin levyistä: "Ritekin DVD-R A-Grade 8x G05 printablet Nierlestä on kuraa, en ole saanut yhtään toimimaan kolmella eri polttimella." Itse ottaisin tämmöisen testipaketin, jos printableja etsisin: http://www.os-mediatrade.de/product...d=370&osCsid=57bc28c15677fafbb285a8d3ff046bcd
käytän ainoastaan verbatimen printableja dvd ja cd levyjä pelaa hyvin. kaikki poltot onnistunu 8x ja on toiminu omassa dvd soittimessa (silvercrest) ja parissa ystävän vehkeessä sony, panasonic. suosittelen
Verbatim - kaikki toimineet, muutamaa omaa polttovirhettä lukuunottamatta. Hinta tosin pyörii n. 20€/10kpl, mutta ostan silti näitä jatkossakin.
joo ehdottomasti jos nierlestä tilaa ni ainoastaan vaan verbatimin printattavia levyjä tilasin aikoinaan 25kpl satsin halpiksia ni ykskään ei toiminut vaan rupes n13 crapterin kohal pätkimää....
Ite olen käyttänyt tällaisia levyjä ja todella hyvin ovat toimineet DVD-R 4,7 GB (G) RITEK G05 A-Grade 8x Nopeus printattava Inkjet Cakebox 25-pakkaus hinta 12.49€ Polttavana Pioneerin DVR-108
Bulkpaq 4x oli ainakin mulle täysi susi satsi. Sama juttu ollut kahdella kaverillani joille levyt lahjoitin.
Nierlestä tilasin Ritekin 8x DVD+R 4,7 GB Mega Packin jotka on non printed levyjä. Hyvin polttaa ainakin mulla (HP DVD 600c)ja pöytäsoitin toistaa hienosti! eikä ollu edes kalliita, 150kpl -> 37,99€
Itse tilasin dvdmediasta satsin RITEK G05. Ensimmäiset 20 polttoa, yksi onnistunut. Sitten seuraavat 20:tä printtasin kuvan valmiiksi, joista yksi epäonnistunut. Nyttemin olen printtaillut kuvat sitten poltto, niin on toiminut. Noin 2,3 Gigaa menee ilman ongelmia kuvattomaan ja kuvalliseen täydet. Syytä ei tiedä.
RITEK G04 A-Grade poltot on menneet näin NEC 2510a = 3 levyä koitettu kaikki susia,palaa 2gt ja tilttaa siihen (luultavasti vanha fw ongelma) LG GSA-4163b = levyt palaa loppuun mutta yli 4gt:n menevä data on epävakaata, 3,5 gt tuntuu olevan turvallinen raja näille kiekoille(ainakin tässä erässä).
LG GSA-4163b on polttimena. Mitä levyjä suosittelisitte? Verbtimet on tietty parhaita mutta onko mitää halvempaa mutta silti hyvää?
Mä olen käyttäny Nierlestä tilattuja Prodyen 8x printattavia DVD levyjä... ei yhtää sutta, priima tavaraa.