1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

dvd shrink

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ertu 12.03.2005.

1. ertu

ertu Guest

minulla on kiintolevylle tallennettuna elokuva, jossa ilm on joitain suojauksia kun en saa poltettua levylle. mitä minun tarvitsisi tehdä jotta saisin suojaukset pois ja elokuvan tallennettua levylle. elokuva on avi tiedostona ja olen yrittänyt jo shrinkilläkin... ilm en osaa käyttää kyseistä ohjelmaa. mp ei rupea pyörittämään, herjaa pakkauksenhallinnasta jotain....

2.  
  3. nurmoosta

nurmoosta Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 12.03.2005
  4. admins

admins Guest

kaikinpuolin dvdidlepro on hyvä ohjelma suojausten poistoon.

5. ertu

ertu Guest

asensin nyt vso divxtodvd ohjelman. kun yritän purkaa elokuvaa, sanoo että "muotoa ei voi määrittää". mitähän nyt tarvitsisi tehdä??? osaako joku neuvoa... ohjelma ei itsessään ole vaikea käyttää, mutta jokin nyt tökkii

6. ertu

ertu Guest

niin ja tulee vielä sellainenkin ilmoitus että, poikkeus muunnnoksen aikana, kohde voi olla kelvoton

7. m77

m77 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  8. ertu

ertu Guest

nyt asensin kyseiset ohjelmat. mitäs mun nyt sit tarvii tehdä. hitsi ku mua hävettää, ku oon näin tyhmä. mulle vaan tuottaa tuo kieli vähä ongelmia.. ;o)

9. hosseli

hosseli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pystytkö kattoo esim. kyseistä elokuvaa ja haluatko polttaa sen avi-na levylle tai muuttaa dvd-ksi ja haluatko mahdollisesti tekstitykset siihen elokuvaan?

10. ertu

ertu Guest

en pysty katsomaan elokuvaa ollenkaan. haluaisin sen dvd:lle jotta voisin katsoa sen dvd soittimella. tekstityksiä ei ole, koska on dubattu suomeksi

11. hosseli

hosseli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko se pakettina viä? (Esim: leffa.iso; leffa.zip; leffa.rar .....)

12. ertu

ertu Guest

ilm on pakattu. ei löytyny mitään tollasia vaihtoehtoja mitä ehotit. tyyppi on vain tiedostoleike. kyl tää alkaa olla jo liian hankalaa... tietokoneet on inhottavuia... :eek:(

13. ertu

ertu Guest

tällaisen viestin antaa, kun yritän avata elokuvaa...Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa.
    Media Player ei ehkä tue tiedostotyyppiä tai pakkauksenhallintaa, jota tiedoston pakkaamiseen käytettiin.

14. hosseli

hosseli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    vaikutta siltä että onkohan kaikki koodekit sul asennettuna. Sen pystyy tarkistaa esim. g-spotilla (ohjelma). Jos koodekit on asennettuna niin kokeile myös sellaista playeria kun Media Player Classic. Mä en tiedä saatko katella muita ladattuja elokuvia. Jos ei niin taitaa olla koodekkia vaille. Niin kun sanoin G-Spot on ohjelma millä pystyy esim. tarkistaa. Mul oli vaan sellainen ongelma et muita sain kattoa mut yhtä ei ja MediaPlayerClassic-illa näin sen ja sen saa http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_soittimet/media_player_classic.cfm

15. ertu

ertu Guest

mulla on pari koodek ohjelmaa asennettuna, mut en tiedä mitä pitäs tehä. divx ja xvid. classic mul on mutta ei suostu silläkään rulettaan....

16. ertu

ertu Guest

ja kaikki muut elokuvat mulla on näkyny ihan ok, tämä vain tökkii

17. hosseli

hosseli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  18. ertu

ertu Guest

Ei se ruvennu näkymään, uskon itsekkin että on jotenki viottunut tiedosto. Iso kiitos sinulle kumminkin kun jaksoit minua opastaa. ;o)

Jaa tämä sivu