Terve! Olen jokin aika sitten saanut premier pron ja kun tein levyn eheytyksen ekaa kertaa koneelle, niin premier alkoi kaatumaan järestään. Varsinkin kun yritän renderoida? Pystyykö joku heittää ideoita? Oon ajanut ohjelman uudestaan ja jatkaa edelleen... xp offise käyttis ja amd sepron 2400, ja 1024 muistia..
ööö.. Kummallista, ainakin koneen tehot näyttäis riittävän hyvin, Eihän nouse koneessa lämmöt kovin korkealle?
Juu, testailin lisää ja ongelma esiintyy varsinkin kun yritän tehdä hidastus/ nopeutus efektejä? Osaako sanoa onko kannattavaa sulkea prosessia tehvähallinan kautta, jos kone jumittuu? Ois ainakin nopee keino...
Oletko ostanut ohjelman vai ladannut netistä? Netistä ladatut ohjelmat voivat joiltain osin olla puutteellisia. Itsekkin olen tuota adobea käyttänyt koulussa sekä kotona mutta ei se nyt kovin kummoisesti jumitellut ole. Ja jos se meinaa kaataa koko koneen eikä mitään elintärkeää ole kesken, niin vahvasti suosittelen sammuttamista tehtävänhallinnan kautta
Tere! Piraatti ohjelma on, mut toiminut 2kk moitteettomasti. Poikkeukset entiseen ainoastaan, kovalevyn eheyttäminen ja otin matskun sisälle MyDvd ohjelalla. Taisin myös vaihtaa projekti asetuksista upper fild, mut onkohan sillä merkitystä? Tai yleensä mitä siinäkin kannattaa olla upper/lower/no filds?