Minä olen polttanut pari dvd rw levyä nerolla ja yrittänyt katso niitä halvalla dvd soittimella mut ne eivät näy. Onko mahdollista että niitä ei voi katsoa koska ne ovat dvd rw levyjä pitääkö niitten olla dvd r levyjä? onko tällä merkitystä?
Ootko tarkistanu tukeeko tää sun "halpa" dvd-soitin edes poltettuja levyjä? Elikkäs ohjekirja käteen ja tarkistat sieltä mitä levytyyppejä soitin tukee. Ja jos et löydä ni laitappa merkki ja malli tänne ni katsotaan voidaanko auttaa...
saattaa olla pöytäkoneesta kiinni,itselläni toinen toistaa rw:t mutta toinen ei. onko vanha dvd soitin?
Juu.. Elikkäs sen verran löysin infoa näin äkkiseltään ks. soittimesta että noi kaikki levy formaatit pitäis olla tuettuna soittimes. Elikkäs vika vois näin ollen olla kenties poltos.. Mitä videoita oot levyille polttanu? Eli onko ne suoria kopioita dvd:stä vai kenties aveja vai mitä?
Oon laittanu eri formaatteja samalle levylle ja ne filmi pätkät on ylensä ollu avi tai mpeg tiedostoja...
No avit ei ainakaan tässä soittimessa näy koska siinä ei ole divx/xvid tukea mutta mpeg pitäis näkyä... Ootko koittanu laittaa pelkästään mpeg tiedostoja? Eli jos nuo avit nyt tekevät hallaa tässä... kenties...
en ole kokeillut tehdä sitä voisin kyllä testata... muuten tiedätkö mitä formaatteja playstation 2 tukee? Ja mitä formaattia on kaupasta ostettavissa dvd levyissä (ei tyhjiä dvd levyjä)
No normaali dvd:s on mpeg2 formaatti... Ja ps2:sta ei oo mitää tietoa. Luin muuten tuolla vanhoja juttuja tästä soittimesta ja siel oli paljon puhetta että tää soitin ei kaikilla soita vcd ja svcd muotoja.