Eli netti alkoi temppuilla ja vahingossa painoin verkkoyhteyksissä "IP-osoitteen korjaus" ja sitten meni jotenkin jumiin ... ja nyt se etsii mun IP:n koko ajan ja IP = 0.0.0.0. ???? Kiitti!
komentoriviin ipconfig /renew sillä hakee ip osotteen jos se ei löydä niin ongelma on luultavasti palvelimessa.
Olen kokeillut ja se ei pysty tekee sitä, koska ei löydä sitä "DHCP" serveri tai joku sellainen...hmmm... Pystyykö jotenkin toisella tavalla korjaamaan??? (kokeilin siis "ipconfig /renew")
Tuossa järjestyksessä: 1. ipconfig /release 2. ipconfig /renew Voit koittaa myös Control Panel -> network connections ja siinä vasemmassa reunassa kohta "repair this connection" Klikkaa hiiren oikeel sitä "local area connection" ja properties -> internet protocol (tcp/ip). Kai sulla on ruksittu molemmissa kohdissa "..address automatically"?
sainko mä oikeen käsityksen että toi ipconfig/release nollaa noi ip-ossat ja sitten toi ipconfig/renew pistää ne siihen takasi. entäs sitten kun noi ip-ossat on nollilla niin voiko joku jotenkin kaapata sisäisen ip-ossan
kun ip-ossat on nollilla niin ei nettiin pääse eli ei voi kaapata ainakaan mun mielestä. kyllä ymmärsit oikein ipconfig /release poistaa ip- osotteen ja joitain muitaki juttuja en nyt muista niitä mutta näkyy ipconfig komennolla. ipconfig /renew hakee ip-numeron ja ne muut jutut
mutta sitten pelkällä ipconfig saa noi tiedot pelkästään. mutta entäs sitten kun en tiedä että mikä olis järkevä yhteyskohtainen dns-liite.