1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD+RW levyt

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Ylke 24.02.2005.

1. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    noita olen ostellut, ni pitäiskös ne ihan uutenakin formatoida ennenkuin niihin voi mitään poltella? Kun yritin Alcoholilla pistää ni se puhu jotaa sen levyn formatoinnista...? Toinen ongelma koskee tota polttamista, jossa ei ennnen ollut ongelmia mutta nykyään kun nerolla olen poltellu ni se kyl vie sen polttoprosessin läpi mut jos levyjä yrittää avata ni lykkää jotaa CRC-virhettä...

Kiitos avusta jo etukäteen!

2.  
  3. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuli tässä mieleen, että pitäiskö toi asema putsata tai jotaa... kertokaapa nyt niitä kokemuksia!

4. MissBlue

MissBlue Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ne CRC-virheet viittaa huonoon aihioon, oletkos vaihtanut viime aikoina käyttämääsi levyaihiota?

Nero ei ole ainakaan minulla ekalla käyttökerralla itkenyt mitään formatoinnista tuommoisella rw-levyllä, mikäli sitä käytetään "normaalina" poltettavana. Sitten se toki pitää tyhjätä, ennen kuin sitä voi uudelleen käyttää.

5. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Aihio...selitäppä vähän lisää...mitä se tarkoittaa?

6. MissBlue

MissBlue Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aihio on se lätyskä, minkä tuuppaat sinne asemaan ja jolle olisi tarkoitus se videopläjäys fyysisesti siirtää bittimuodossa. Halpislevyjen käyttö ei ole kovinkaan hyvä idea, ongelmat on yleensä suuremmat kuin saavutettu mahdollinen taloudellinen hyöty. Itse käytän noita paljon omien kuvausten (sekä video- että valokuva) taltioimiseen ja kyllä taatusti kokolailla rajusti sylettäisi, mikäli levyt osoittautuisivatkin myöhemmin lukukelvottomiksi ja kaikki vain siksi, että säästi hankintavaiheessa ihan 5 euroa/25 kpl.

7. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Aivan joo...en ole halpislevyjä käyttänyt ja koko ajan myös samoja levyjä, eli ovatko vaihtoehdot sitten siitä että asema on rikki tai siellä on epäpuhtauksia?

8. MissBlue

MissBlue Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikäs se asema on? Kokeile tiputtaa polttonopeutta ja vaikka eri aihiotakin. Mikäli ei auta ja takuu on vielä voimassa, niin asema kainaloon ja murisemaan myyjälle ja tarvittaessa vaikka kulmahampaita vähän esille.

9. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    ok, kiitos avusta!

10. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Muuten, voikos olla että se asema ei enää kirjota hyvin niitä parempia levyjä jos välissä on kokeiltu jotain halvempia, nimittäin tuli vaan mieleen että yhen halpislevyn olen tossa taannoin polttanut...

Jaa tämä sivu