Poltin leffan nerolla mutta tekstitys jäi uupumaan. Koneellani on vobsubit ja virtualdubit. Media playerissä tekstitys tuli normaalisti, mutta sillä ei pysty polttamaan..? Sitten törmäsin seuraavaan ongelmaan. Kun olin polttanut leffan, kuva ei pyörikkään enää MP:ssä vaan jumittuu n. 20 sek. paikkeilla. Ääni ja teksti tulee normaalisti. Onko vika levyssä, nerossa vai käyttäjässä?
Kuinka sen poltit? Millä se leffa on ripattu? Neron Recodella leffan rippaaminen onnistuu ihan ok, siinä voi lisäksi valita, että haluaako koko levyn vaiko osan siitä ja pääsee myös valitsemaan haluamansa audioraidat ja tekstitykset. Itse olen kyllä yleensä käyttänyt Intervideon DVDcopy2:sta rippaamiseen ja kielten yms. valitsemiseen ja pakkaamiseen ja sitten lopputuloksen kärtsännyt levylle Neron polttopuolella ihan normaalina dvd-videona.
Poltin sen ihan normaalisti..(kääk) Nappasin sen nerossa poltettavien listaan ja klik. Tekstiä se ei antanu ees ottaa. Mulla on nerosta toi koneen mukana tullu versio ja tiedän, että siinä ei ainakaan oo sitä plug-in versioo, mikä tarvittas esim. super-dvd.n tekemiseen. Rippauksesta ei oo hajuakaan. Pitäiskö mun nyt ottaa lusikka kauniiseen käteeni ja vaihtaa poltto-ohjelmaa vai työstää leffa ennen polttoa jossain muualla. Meneekö vaikeex?
Siis jos Nerolla poltat leffa.avi sekä tekstin leffa.srt niin tuo pitäisi kyllä onnistua. Nero ei ota tuota tekstitystä mukaan automaattisesti vaan sun pitää polttaa se levylle avin lisäksi. Aiotko toistaa tuota levyä koneella vaiko DVD soittimella jossa irtotekstituki?
Toistan sen ihan sonyn kotiteatteri vehkeillä. Pitääkö tekstityksen nimenomaan olla muotoa srt. Yritin lisätä .sub, mutta ei huolinu.
Itse olen kaikista dvd-leffoista tehnyt kyllä ihan standardin mukaisen, eli jos kyseessä on kokonainen dvd-leffa, niin sen olen ripannut ja pakannut joko Recodella, Intervideon DVDcopy2:lla tai sitten CloneDVD:llä. Tosta syntyvät video_ts ja audio_ts-kansiot sitten kärtsään levylle, toimii ongelmitta tuollai. Omat videopätkät sitten olen kasannut TMPGEnc DVD-authorilla tuohon samaan muotoon ja taas Nerolla polttanut