1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG GSA-4081B tekee lasinalusia

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi psymbiote 18.02.2005.

1. psymbiote

psymbiote Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tilasin Wesellcd.comista DATAMART 8x DVD+R Blank levyjä joista yksi kymmenestä polttamistani on toiminut. Tuleeko tästä nyt päätellä että onko vika
    polttavassa asemassa vai levyissä? Olen kokeillut päivittää laitteeseen firmwaret A104 ja E104, mitä eroa näillä on? Nero antaa virheilmoituksen "Focus
    or tracking error", olen kokeillut myös Cdrwin ohjelmaa muuta sekään ei toiminut . Kaikki muut levyt ovat kyllä tähän mennessä toimineet moitteetta. Onko tässä nyt vain yksinkertaisesti kyseessä yhteensopivuusongelma levyjen ja aseman kanssa? Onko mitää ideoita millä levyt saisi toimimaan?

2.  
  3. psymbiote

psymbiote Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt lukaisin joitakin mielipiteitä kyseisestä asemasta, ja näyttäisi siltä että muillakin on ollut ongelmia kyseisen vehkeen kanssa. Pitää nyt vielä kokeilla niitä levyjä toisella polttavalla ja katsoa mitä tapahtuu. Varmaankin takuu korvaa aseman jos selvästikin siinä on vika?

4. RaWsHaRk

RaWsHaRk Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kyllähän takuuvaihto onnistuu jos asemassa on vikaa, mutta luulen että nuo levyt vaan on surkeita. lg:t yleensä polttavat hyvin vähän heikommillekin levyille joita "huonot" polttimet juten BTC/gigabyte eivät edes polta,,

Jaa tämä sivu