ac3 asennettu mutta äänet ei toimi..

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi larious 17.02.2005.

1. larious

larious Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo elikkä mulla on ac3 ja ffdshow asennettuna mutta kun yritän katsoa tätä videota niin äänet ei toimi. kun avaan tiedoston niin se yrittää yhdistää jonnekin serverille ladatakseen jonkun codecin, mutta sitten tulee vaan error ja se ei voinut ladata sitä ja sit leffa alkaa pyörimään ilman ääniä.. ei mitään ilmotusta mitä codeccia tämä vaatisi. kaikki muut videot on toiminut ennen täydellisesti mutta tämä ei. Gspot sanoo että video sekä audio codecit ois asennettu. huomasin että toi video on tehty Nandub:illa ja kaikki muut on Virtualdubilla ja ne toimii. ja kun yritän rendetittää gspotilla tuota audio juttua niin tulee failed.. mitenkähän saisin toimimaan nuo äänet??? kiitos jos joku jaksaa auttaa. ;P

2.  
  3. larious

larious Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo ja tiedosto on .avi . ja oon yrittänyt katsoa windows media playerillä, quicktime playerilla ja powerDVD:lla mutta millään ei toimi äänet.

4. Sakke88

Sakke88 Active member

Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    milläs ohjelmalla kattelet.
    ffdshow ja ac3filter ei välttämättä toimi kunnolla yhdessä.
    voisit kokeille vaihtaa ffdshown xvidiin
    kaikki viedot on itsellä toiminnut ac3filterillä ja xvidillä.
    playeriksi suosittelen bsplayeriä

5. larious

larious Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo sainkin toimimaan tuon. imasin media player classic ohjelman ja sillä toimii. en kyl ymmärrä miks nuilla muilla ohjelmilla ei toimi. samapa tuo, kuhan jollain saa katottua.

6. Cirya

Cirya Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    pelkä ffdshow riittää ihan hyvin codekkipaketiksi. mulla on sillä toiminu mitä omituisimmatki videot..

niin ja playeriksi joko bsplayer tai crystalplayer, niin ei tule ongelmia tekstityksienkään kanssa

Viimeksi muokattu: 17.02.2005

Jaa tämä sivu