Tässä yhtenä päivänä automaattinen päivitys oli lataillu 9 kpl. päivityksiä. Joukossa oli IE. suojauspäivitys tms. niminen UD. Korjaakos tuo ne " aukot", joista oli syksyllä puhetta?
niin noh, niitä aukkoja löytyy koko ajan lisää, ja ne mitä suojauspäivityksiä latailet paikailevat niitä aukkoja. hyvä vinkki mikäli et vielä käytä : Vaihda firefoxiin, älä käytä exploreria selailuun niin pääset helpommalla..
aivan.. mutta päivitykset kannattaa laittaa vaikka et internet exploreria käyttäisikään.. ja firefox kannattaa myös päivitellä, siihenkin tulee päivityksiä.. mut firefox on selailuun hyvä vaihtoehto..
tottakai ne päivitykset kannattaa ottaa, kumpaankin selaimeen. ja jos silti tykkääkin enemmin käyttää IE:tä niin mikäs siinä, firefox on vaan allekirjoittaneen suosikki koska olen todella hyväksi havainnut.
Firefoxia olen käytelly monta kuukautta, enkä ole löytänyt pahaa sanottavaa.Kuitenkin kun ajankulukseni koittelin IE:tä pitkästä aikaa, nii tuntuu että tämä olis jotenkin vikkelämpi. Voi olla että se vaan tuntuu siltä, vai mitä mieltä olette?
onko IE 6? se saattaa riippua koneestakin, itelläni on forefox nopeampi. mutta makuasiahan se on mitä käyttää. ie:llä on vaan paha tapa että kun sitä käytät ni löytyy kivasti örkkejä kun putsareita ajaa läpi.
On IE 6 Örkkejä tulee kyllä kiitettävästi, tai ei oikeastaan enää ton MS Antispywaren ansiosta. Taidan tehdä testin: Eli huomenna käytän pelkästään IE:tä, ylihuomenna pelkästään Firefoxia, lopuksi lasken ötökät.
Kannattaa IE:tä käytettäessä asentaa koneelle SpywareBlaster -niminen ohjelma, jonka saa täältä: http://www.javacoolsoftware.com/sbdownload.html Se blokkaa örkit kiitettävästi.
Huomasinpas että mulla on jo Spywareblaster koneella, olin vain terävänä laittanu sen piilokansioon. Se löysi muuten joitakin uusia päivityksiä myös.
[bold]ISO KIITOS extralow:lle ![/bold] Vauhtia tuli kettuun lisää kuin viidelle pienelle oravalle... Lisää vastaavia vinkkejä kiitos tai osoite mistä noita löytyis härmlandian murteella.
Kyselisin tähän väliin, että mistähän noita Firefoxin päivityksiä saa? Selaimesta en löytänyt mitään "Tarkista päivitykset" nappulaa ja tuolla Mozillan sivuilla on niin paljon kaikenlaista.
hmm. pakko myöntää että tuli pikkuisen lisää potkua kettuun, vaikka en sitä kyllä hitaudesta ole ikinä syyttänytkään..
Ite laitoin nuo configgijutut uusiks kolmisen viikkoa sitten, mutta en kyllä pahemmin huomannut eroa.. Itellä on 2 megan kaista joka on sinänsäkin ihan tarpeeks nopia, mutta hitaammilla liittymillä tuo vie kuulemma surffailun ihan uusiin sfääreihin.
Jeps itelläki toimi tosi kivasti toi tweakki, normaalisti netin selaaminen ja 40kt/sec uppaaminen on takkuista mutta ei näköjään enää ja ei näytä olevan riippuvainen käyttiksestä. Todella kätevää, kiitos. Pitänee kavereillekki pistää linkkii tähän