Saahan esittää tyhmiä kysymyksiä, saahan? Mulla on käytössä dvdshrink ja sonic recordnow. Pitäisikö noilla ohjelmilla pystyä kopioimaan elokuva dvd:lle niin, että tekstit ja esim. suomenkielinen ääniraita tulee mukaan? Olen nyt muutaman kerran yrittänyt, ja onnistunut muuten kopioimaan dvd-elokuvani, mutta tekstitys uupuu. Dvdshrinkin olen imuroinut netistä ja recordnow tuli koneen mukana. Viitsisikö joku opastaa hiukka vihreätä kotiäitiä..?
En ole ikinä käyttänyt dvdshrinkkiä, mutta luulisin että siellä on jossain kohdassa subtitles? sieltä valitsee finnish http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/dvd-9_dvdr-levylle_dvd_shrinkilla.cfm auttaisko tuo artikkeli?
no niin, vika selvisi eräällä toisella keskustelupalstalla: redordnow ei kuulemma polta tekstejä lainkaan imuroin neron demoversion ja jo tuli tekstitykset näkyviin nyt jos joku vielä osaa neuvoa että miten onnistun imuroimaan tuon demoversion useampaan kertaan; nimittäin kaikki fyffet meni uuden koneen ostoon eikä olis just nyt resursseja neron ostamiseen... käykö joku rekisterinsiivousohjelma tuohon tarkoitukseen? että voin imuroida neron demon kerta toisensa jälkeen?
hmm.. tuollaiseen ei täällä anneta neuvoja.. Yksi vaihtoehto on etsiä toinen polttosofta joka olisi ilmainen ja tekisi saman.
Joo tota neroa ja muita kannaattaa kokeilla tiputtaa vaikka jollain haku ohjelmalla dc++ or emule tai ....
DVD Decrypterillä voit polttaa ilmaiseksi. Täällä ei kannata kysellä vinkkejä ohjelmien warettamiseen. Se kun on laitonta, kun taas dvd-levyjen varmuuskopionti (tai muukaan omaan yksityiseen käyttöön tehtävä) ei ole.
Elokuvia ja musiikkia saa vielä toistaiseksi imuroida omaan käyttöönsä netistä, mutta softia ei. paitsi tietenkin freewaret yms. ennenkuin kukaan kysyy.