1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

cd-rw ja dvd-rw levyjen tyhjennys?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jh86 08.02.2005.

1. jh86

jh86 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minkähän takia asemani ei tunnista rw levyjä eikä niitä pysty tyhjentämään? Esim. nerolla ja clonecd:llä ilmoittaa, että levyä ei voi tyhjentää tai että levy ei muka olisi rw levy? Ongelma on esiintynyt useilla eri rw levyillä ja joihinkin ei ole poltettu kuin kerran... Eli onko levyissä joku vika vai onko vika käyttäjässä??
    Asemani on joku plextor:in dvd+rw-asema.

2.  
  3. Habanera

Habanera Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Plextorin mukana tulee Plextools professional softa. Tossa softassa on myös rw-levyjen tyhjennys. Testaahan sillä miten levyn tyhjennys onnistuu, minulla ainakin auttoi "jumissa" olevan levyn tyhjentämiseen. Vinkkinä, tyhjennä rw-levy aina "täydellinen" tyhjennys optiolla. Vähensi ainakin mulla ongelmia.

4. jh86

jh86 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mut toi plextools ohjelma ei toimi ollenkaa.. ei se mul edes löydä koko asemaa??!!

5. jsikonen

jsikonen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tismalleen sama ongelma! Jostain syystä mun Philipsin asema ei tunnista jo poltettua -rw leyä tyhjennyskelpoiseksi. Tota Plextoria en ole vielä kokeillut. Vinkkejä kaivataan!

6. Vilen

Vilen Guest

Firmware päivitys saattaisi olla ratkaisu tuohon ongelmaan.

7. jsikonen

jsikonen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tarkoittaako se siis mitä? Ohjelman vai aseman päivitystä? Mistä löytää tuollainen päivitys?

8. Vilen

Vilen Guest

Firmware on cd-aseman oma sisäinen ohjelmisto.
    Varmaan kannattaa käydä valmistajan sivuilta katsomassa oisko tullu firmware päivityksiä tai etsi googlella: "cd aseman malli firmware".

9. jh86

jh86 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mä latasin ton plextorin Plextools professional ohjelma ni sil kyl pysty tyhjää jotai semmosii levyi mitä esim. Nero ei suostunu tyhjentää... Mut jotai levyjä ei kyl pysty tyhjää ollenkaa, ohjelma vaa ilmottaa, ettei levy ole rw-levy. Ihme homma!!

10. IIlkkA

IIlkkA Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Miulla oli sama ongelma rw:n kanssa.
    Winukan tyhjennyksellä onnistu. (XP)

11. jsikonen

jsikonen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vilenille isot kiitokset. Nyt pelittää hienosti. Nerolla onnistuu -rw tyhjennykset loistavasti. Noista Firmare päivityksistä oli kiinni.

Jaa tämä sivu