Uus Ongelma!!!!!!!

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi MarxX 05.02.2005.

1. MarxX

MarxX Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu-u

Nyt kun muutan mpgn virtualdubmodilla niin kaikki pelaa hyvin(ääni,kuva) kun mulla on toi Uncompressed RGB päällä....mutta sitten kun laitan vaihtoehdoksi Xvid niin enää ei näy kuvaa eikä kuulu ääntä, ja olen asentanut kyseisen codecin...mistä homma kusee???

Fiilis on että kohta kone lentää kaaressa mäjelle :p ei mut oikeesti, oon tapellu ton kans todella kauan.

2.  
  3. MarxX

MarxX Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    NO voi HUOH :D:D:D:D:D

Joo no sain ratkastuu, heti autto ku poisti NIMO codec packin :D

ok....

4. MarxX

MarxX Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tai no kun saatiin kerran toi edellinen ongelma ratkaistua näin omalla järjellä(kokkeilemalla:) :D:D niin semmosta tietoa kyllä tarvittisin että miten saa tehtyä dvd:lle omat valikot, taustamusat...ym...ym

mulla tuli ton lg polttavan mukan ohjelma nimeltä "PowerProducer Gold" mielestäni todella helppo ja yksinkertainen ohjelma valikkojen tekoon, mutta siinä on sellainen pulma että kun alan polttamaan niin se menee 1% ja sen jälkeen ei mitään tapahdu vaikka odottaisi ikuisuuden...eikä auta muu kuin sulkea ohjelma :(

Että tämmönen tapaus tällä kertaa...

5. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
  6. MarxX

MarxX Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu kiitoksia, lukasempa ton läpi, olin jo imuttanu ton DVDLabin, en vain muistanu miks :D :D no nytpä muistin.

Jaa tämä sivu