1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kannettavaa ostamasa.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi desteny 02.02.2005.

  1. desteny

    desteny Regular member

    Liittynyt:
    26.01.2004
    Viestejä:
    182
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taas kerran joudun kääntymään teidän gurujen puoleen ja kysymään. Olen ostamassa kannettavaa, mutta ongelmaksi on kehkeytynyt yllätys yllätys etten ole löytänyt kunnollista konetta tarpeilleni. Ainoa kone mikä minua on tähän asti kiinnostanut on tuon "verkkokaupa.com" "HyperCell" jonka saa rakentaa itse / päättää mikä prossu, muisti, kovo jne jne siihen tulee. Huomasin tänään päivällä ilokseni, että nyt tästä "HyperCell" koneesta on otettu pois "Pentium IV" prossut pois joten tuo kone jäi nyt pois laskuista, koska en halua siihen mitään "celeronia" älkää kysykö miksi. Yritän löytää konetta joka tulisi niin peli käyttöön kuin netti suffailuun, tiedän kyllä ettei kannettavaa ole tehty pelaamista varten, mutta tarkoitus on löytää kunnollinne kone jota ei tarvitse heti huomenna mennä vaihtamaan uuteen.
     
  2.  
  3. Bluekkis

    Bluekkis Active member

    Liittynyt:
    04.08.2003
    Viestejä:
    2,235
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kannattaa metsästää sellaisia kannettavia mistä löytää uusimman nvidian (gf go 6800) tai atin (mobility radeon x700 ainakin) näytönohjaimen, miäli pelikäyttöön on sitä hankkimassa. Nämä tosin on vielä hieman harvinaisuuksia, sillä dell tuppaa imemään kaikki uutuudet yleensä valmistajilta. Joten jos nyt haluat ostaa, kannattaa tarkastaa dellin tarjonta, sitä kun voi juuri ja juuri ehdottaa kannettavien puolella, pöytä delleihin ei kannata edes koskea.. =)
     

Jaa tämä sivu