elikkäs tosta dvd shrink ohjelmasta. oon polttanu muutaman leffan ja kuva jees, oon ottanu elokuvan suomitekstit ja 5.1 äänen... mut jokin kuitenkin mättää.. poltin yhtä leffaa 3 dvd levyn verran, eli siis 2 levyy meni hukkaan.. koneessa kyllä pyörii mutta dvd ´soittimessa ei. ei mitään muuta ohjelmaa päällä polton aikana. eka levy meni sillein että ku se ohjelma ajo ne systeemit läpi ja kysy sit tyhjää dvd, kone vaan jotenkin etsi sitä dvd levyä levyasemasta... hmmmmm??? mistäköhän moinen??
Ovatko kaikki polttamasi levyt olleet samanmerkkisiä aihioita? Jos näin niin ehkä niiden kanssa on jotain yhteensopivuusongelmia. Mitä ketjun otsikkoon tulee niin naisten yllä niitä on useimmiten ihan mukava katsella mutta itse en ylleni laittaisi.
Juu samaa mieltä... itselle ei tulis mieleenkään. juu eli kaikki oli fujin levyjä. ennen ei kyllä ollu ongelmaa poltossa muuta kuin omia sävellyksiä. ja ne levyt oli saksasta.(philips)
niin siis ne 3 mitkä meni vituiks oli fuji. ja ihan mustan pörssin tuotetta... ne saksasta ostetut toimi hyvin.