1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma LG GSA-4120B kanssa

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jomppa74 24.01.2005.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. jomppa74

jomppa74 Guest

Minulla on tuollainen LG GSA-4120B 12x Super Multi DVD ReWriter. Sen kanssa on tullut nyt ongelmia. Se ei polta loppuun tai se pysähtyy jos poltan DVD elokuvaa (DVD-video) tyhjille DVD-R, DVD+R ja DVD-RW levyille. Levyjen merkit TDK js Verbatim. Se lopettaa/pysäyttä polttamisen noin 80-90% kohdalla ja ilmoittaa jonkinlaisen virheen kts: Liitetiedostot. Mutta asema kopioi ja polttaa vallan hyvin cd-r/rw:t ja DVD-datat. Ainoa ongelma on noissa elokuvissa.
    Olen päivittänyt aseman uusimmalla päivityksellä LG:n kotisivuilta: New firmware (ver. A111) for only GSA-4120B(Internal 12X Super multi DVD Writer). Tein päivityksen niinkuin sinnä luki eli sammutin kaikki ylimääräiset ohjelmat (virustorjunta, palomuuri, koko netti yms.) pois päältä häiritsemästä päivitystä.
    Poltto- kopiointiohjelmina minulla on/oli Nero6, DVD Shrink, DVD Decrypter, Alcohol 120%, CloneDVD2, CloneCD ja AnyDVD.
    Käyttöjärjestelmä on Windows XP Professional Suomi sekä ServicePack 1 ja Service Pack 2 asennettuina.
    Asema toimi hyvin alussa ja päivityksenkin jälkeen, mutta sitten loppui polttamisen onnistuminen.
    Missähän mahtaa olla vikaa?

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu