juu...eli tossa polttelin koneelta noita imageja levylle mut polton jälkeen ei suostu esim. daemonilla avautumaan/toimimaan...et mikä vikana poltto kuitenkin onnistui ohjelmana nero. Olisin kiitollinen vinkeistä esim. onko ajurien päivitys edessä tai jotain..? Ja lisäyksenä vielä...miksi niistä osa toimii ja osa ei..aikaisemmin mulla tämäkin on toiminut mutta yhtäkkiä lopettanut toimintansa...kiitos jo etukäteen!
Poltit imagen levylle, OK. Poltitko sen datana vai siis imgena. Jos poltit datana niin silloin varmaan daemontools sen onnistuu avaamaan. Jos poltit imagena, niin siitä levystä tuli se mikä imagekin oli. Eli jos se oli leffa niin levyn pitäisi olla sitten DVD-video, eli vaikka DVD-pyörittimessä näkyy. Ja PC:ssäkin pitäisi hakemistot näkyä ihan normaalisti.
Joo...siis ilmaisin itseni vähän huonosti..poltin sen dvd datana...johon laitoin useamman imagen mutta vitsi onkin siinä kun se on ennen pelannut mutta ei enää..ps. mulla ei daemoni sitä avaa... PS. mieleeni tuli voisikos se johtua neron dvd asetuksista??? jos olen sieltä onnistunut jotaa sotkemaan
Mitäs aihioita oot käyttänyt ja millä nopeudella poltellu? Kai ton pitäisikin toimia. Itse ainakin cdlltä joskus joitain pienempia imageja mountannu. Dvdllä en oo vielä kokeillut
Juu...se siis toimii...tai mulla toimi..kyllä pitäisi mutta nyt sitten jossain häikkää, kokemuksia ja vinkkejä kiitos! omituisinta on se että se ennen on pelannu ja yks kaks ei..mikä tommoseen voisi vaikuttaa??? yhtään virustakaan ei koneella ole ollut. Outo juttu!!!
Juu...se siis toimii...tai mulla toimi..kyllä pitäisi mutta nyt sitten jossain häikkää, kokemuksia ja vinkkejä kiitos! omituisinta on se että se ennen on pelannu ja yks kaks ei..mikä tommoseen voisi vaikuttaa??? yhtään virustakaan ei koneella ole ollut. Outo juttu!!!
Auttakaapa joku..mikä voisi saada aikaan sen että poltot menevät läpi mutta virheitä tulee kuitenkin eikä poltetut imaget pelaa millään...ainakin joitakin tiedostoja kopioidessa levyltä koneelle tulee CRC-virhe tai jotain...APUA!!!