United 4067 kanssa menee hermot! Ei toista monia avi leffoja Näitä ei toista ollenkaan,ääni vaan kuuluu ja tv:ssä näkyy soittimen tiedostovalikko: Mean.Girls.2004.DVDRip.XviD.AC3.5.1CH.CD1_WAF.avi Mean.Girls.2004.DVDRip.XviD.AC3.5.1CH.CD2_WAF.avi Confessions Of A Teenage Drama Queen 2004 Xvid Ac3.5.1Ch Cd1-Waf.avi Confessions Of A Teenage Drama Queen 2004 Xvid Ac3.5.1Ch Cd2-Waf.avi Walking.Tall.2004.WS.DVDRip.XviD.AC3.CD1-GaMo.avi Walking.Tall.2004.WS.DVDRip.XviD.AC3.CD2-GaMo.avi The.Rundown.2003.XviD.AC3.5.1CH.CD1-WAF.avi The.Rundown.2003.XviD.AC3.5.1CH.CD2-WAF.avi Tämän toistaa hidastetusti: The.Chronicles.Of.Riddick.2004.UNRATED.DVDRip.XviD.iNT-TLF-CD1.avi The.Chronicles.Of.Riddick.2004.UNRATED.DVDRip.XviD.iNT-TLF-CD2.avi Toistaisiko joku toinen divx soitin nuo?
Ootko tarkistanu millä codecilla noi leffat on pakattu? Ittel on Philipsin dvp630 ja se on kyl toistanu melkein kaikki videot mitä oon levyille poltellu.. (paria pätkää lukuunottamatta)
Haiskahtaa pahasti waretukselta... Ihan normaalia rippiä ei olekaan. DVD:n voi ripata lukemattomilla tavoilla ja AVI tiedoston enkoodaukseen on todella monta eri vaihtoehtoa. voipi olla että soittimesi on keskittynyt vain DivX toimivuuden takaamiseen ja muut formaatit toimii jos toimii.
Waretusta kyllä. Mutta ostan dvd-leffoja ja aion nuokin ostaa joten minulla on lupa warettaa. Kyllä tuo dvd-soitin xvidin toistaa. Kokeile noita rippejä philipsissä?
Hmm... Toi on varmaanki vain tuon soittimen firmiksestä kii ku se ei noita toista.. Eli nuo leffat voivat olla jollain toisella xvid versiolla pakattuja ku mitä toi united toistaa. Eli codec päivityksiä vain odottelemaan unitedille. Katoin just yhen pätkän tiedot mikä mulla ei toiminu ni se oli kans xvidillä pakattu mut sit taas suurin osa xvid pätkistä on kyllä toiminu mulla. (olikohan tarpeeks monimutkasesti selvitetty)
Kattokaa mpeg4modifier-ohjelmalla onko niissä pakatuissa leffoissa käytössä esim. qpel tai GMC. Löytyy muistaakseni "video info"-napin takaa. Ne on jotain kuvanparannus menetelmiä ja niitä käytetään aika paljon jos pakataan XviD:llä. Myös packet bitstream voi aiheuttaa nykivää kuvaa. Mullakin on dvd-soitin mikä ei tue tota qpel-systeemiä. Silloin ainoa vaihtoehto taitaa olla pakata leffa uudelleen. Packet bitstreamin saa pois tuolla mpeg4modifierillä.
Tekniikkaa tutuksi: qpel - neljännesosapikselin tarkkuudella tehty liikkeenestimointi . Liikkeenestimointi tarkoittaa menetelmää, jossa enkooderi etsii edellisestä kuvasta nykyiselle kuvalle vastaavuuksia talletettavan erodatan minimoimiseksi. Ideana on pakata ainoastaan tieto siitä, mistä kohdasta edellistä kuvaa kunkin nykyinen kuvan alue kannattaa rakentaa. Analoginen maailma ei aina liikahda tasan pikselin tarkkuudella , joten monasti pikselien "väleistä" löytyy hyviä mätchejä. Eli QPEL:n käyttö parantaa pakkautuvuutta. -ääxx