Niin piti alkaa kyseleen, kun ei ole tietoo noista polttavista kovinkaan paljon, mutta Lite-On SOHW-1653S ei alkanut oikein pelaileen, elikkä elokuvat jossain loppupuolella alkoi tökkiin, ja 15:sta aihiosta 2 onnistui täydellisesti, elikkä taisi sattua minun kohdalle joku maanantai päivän versio, ja liike nyt tilas minulle LG polttavan, elikkä se ois tommoinen, kuin LG DVD+ -RW Dual Layer Writer 16x Retail, ja joku valmistajan koodi tuossa lapulla on pienellä pränttätty GSA- 4160B Onko hyvä asema? ja onko nirso aihioille, elikkä näille halvemmille sellaisille, ja hinnaltaan samassa kuin Lite-ON, kun näin ainakin väittivät
tuliko mieleen koittaa erilaisia aihioita liteon:lla? no lg on varmasti hyvä ratkaisu tilalle kuitenki
No enpä kokeillut mutta RW:lle poltti kyllä jees, mutta kun oli vielä se ohgelma, ettei lähtenyt edes alkuperäisiä levyjä lukemaan, että enpäs tiedä miten tuo LG sitten käyttäytyy, kun voi olla näin että halvalla ei saa hyvää. LG:stä olen myös näitä keskusteluja lukenut pulesta ja vastaan on mielipiteet En kyllä löytänyt mitään testi sivuja jossa LG:tä ois testailtu
jep jep.. kyllä olen ollu Lg:n asemaan tyytyväinen.. edellinen oli lite-onin asema.. ei suostunu polttamaan kuin tiettyä merkkiä.. muista tuli susia.. mutta LG:lle tähän asti kelvannu kaikki..
No joo LG on tilalla, mutta en ole vielä kokeillut yhtään kiekkoa, kun poistivat se minun oman hyvän Neronkin kaupan päälle, ja tässä on joku onneton versio nyt, ja sitten selittivät että virtalähteessä oli ollut vika, mutta ois kai se vaikuttanut toisiinkin ohjelmiin?? En tiedä siitäkin kuiten maksoin 40 egeä