Tietääkseni on olemassa ainakin ~15 ensimmäiseen jaksoon TV-synkatut tekstit. En ole ihan perillä foorumin nykysäännöistä, joten en uskalla sivuston nimeä pistää. Onkohan se sallittua. Ja toisekseen, jos jää uupumaan, niin pääset helpommalla kun hommaat jostain DVD-ripit. Tiedän itse noita tekstejä TV-rip-->DVD-rip säätäneenä, että siinä on pirunmoinen homma.
[bold]Subit mitä ne on??[/bold] ei vaan aika säälittävää jos ei pysty katteleen leffoja/sarjoja ilman subeja!!! Ite oon kattellu Stargaten 5,6,7,8 ja atlantiksen; battlestar galactican ja kymmeniä leffoja ilman subeja ja hyvin ymmärtää. Kannattaa kattella ilman subeja ni se englannin kielentaito kehittyy. ja tsori jos loukkasin jonkun tunteita/mieltä!
[bold]Subit mitä ne on??[/bold] ei vaan aika säälittävää jos ei pysty katteleen leffoja/sarjoja ilman subeja!!! Ite oon kattellu Stargaten 5,6,7,8 ja atlantiksen; battlestar galactican; 24 3.ja 4.seasonin ja kymmeniä leffoja ilman subeja ja hyvin ymmärtää. Kannattaa kattella ilman subeja ni se englannin kielentaito kehittyy. ja tsori jos loukkasin jonkun tunteita/mieltä!