Eli ongelma olisi seuraava: Mulla on DVD-leffa, josta on ripattu suomenkieli pois. Onnistuuko suomenkielen lisääminen tuohon dvd:lle miten helposti? Ainakin näillä ohjeilla ( http://www.nefernetti.com/omat_tekstit_dvdlle.htm ) homman pitäisi onnistua, mutta jos nyt oikein ymmärsin niin alkumenu häviää jos noin tekee?. Leffan subtitle valikossa on valittavana myös suomi... Vinkkejä?
Joo... Itsekin olen tätä ohjetta hakenut suomi - englanti sivuilta, mutta en ole vielä sellaiseen törmännyt. Itse kun kokeilin sitä nefernetin ohjetta, niin menu jäi pois. Svedutkin rippaa Dvd:t omilla "custom" subeilla menuineen niin luulisi nyt niihin ohjeet löytyvän. "Eihän se mikään DVD-kopio ole jos Menu ym. puuttuu" Eli pistäkäähän ohjeita tulemaan !!!!
juu.... voin pistää jonkun laisen ohjeen. Itse jouduin käyttämään kolmea eri ohjetta, että sain toimimaan. yritän laittaa ohjeet joista saa selvää tässä päivän sisällä
Pistä tuonne "käyttäjien tekemät oppaat"-osastolle, eka vaikka ihan raakaversio ja sitä voit sitten välillä käydä muokkaamassa. Tuolle voi olla kysyntää
No, niin. Nyt tuli jätettyä ohjeet sivustolle. Toivottavasti niistä on apua muillekin. julkaisu pvm. ei ole hajuakaan, (jos) edes julkaistaan.